@racebaby, je hebt wel een titel. Je bent bachelor (kleine b) Op welke school heb je de MER gedaan en welke afstudeerrichting? Ik zelf heb MER propedeuse in Utrecht gedaan en 2 jaar in Eindhoven MER-OG/M gedaan (ik heb 4e jaars vakken gehaald maar ik miste 1! studie punt voor de eerste stage, en toen ik mocht vond ik het verschrikkelijk en wilde ik niet meer hihihihihi. Uit motivatie oogpunt ben ik gestopt) Groetjes Daphne
Gefeliciteerd meid ff OFFtopic Ik heb zelf nog 4 laatste examens te gaan voor de rest heb ik hele goede cijfers alleen nu moet ik vrijdag geopereerd worden en ik heb die operatiedatum pas giseteren gehoord dus heb het niet eerder doorkunnen geven heb gisteren de school gebeld mijn mentor zou mij terug bellen maar nog steeds niets van gehoord ik vraag me af wat er nu gaat gebeuren.
Okey, dus tog een titel haha Ik heb het in Enschede gedaan, met afstudeerrichting in financiele dienstverlening.
Dames, ik heb nog een leuke mededeling; Ik heb een baan Mag morgen al beginnen, op de facilitaire afdeling van de gemeente. Ben dr echt happy mee, en ook nog vrij snel