Voor mijn nieuwe huisje zoek ik inspiratie voor de kapstok van de kinderen. Wat voor een kapstok hebben jullie, voor de schoenen een aparte rek of kast of gewoon op de vloer en losse spulletjes een mandje of gewoon hangend aan de kapstok. Mag met foto wat mij meer inspiratie zal geven. Deze mogen jullie sturen naar oedhart-sandra@outlook.com Zodat het niet op de openbare forum komt.
Dit is mijn kapstok. Het zijn twee fotoplankjes die we op de kop gemonteerd hebben en van haakjes hebben voorzien. Ben er super blij mee Sjaals e.d. liggen nu in een rieten mand in de kast waar ook de schoenen in staan. Ik wil eigenlijk van die ronde dingen aan de muur waar je ze doorheen kan doen (geen idee hoe ik dat beter kan omschrijven haha) *Even foto weer weggehaald
Google is my best friend Ik bedoel een handdoekring. Maar dan wel met zo'n robuuste, landelijke uitstraling en niet zo'n standaard chromen ringetje voor in de badkamer
Wij hebben een grote kast in de gang staan met kleerhangers voor de jassen, ook voor de kids. Daar liggen ook de mutsen, sjaals etc. Deuren dicht = alles uit het zicht. Onder de trap staan twee schoenenrekken.
Wij hebben een kapstok van een oude basisschool. de ouderwetse dus. Deze heeft mijn schoonvader op straat gevonden toen de school gesloopt werd.
A begrijp het, dacht een raam waar je door heen kan kijken hahaha zal een leuk projectje worden. "mannetje wil graag drie ronde gaten in de muur''