onrustig slapen , ingebakerd

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Yara3626, 4 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    Onze kleine meid is nu 5 weken en is voor de 3 week ingebakerd echter de grote voordelen hebben we nog niet echt
    Ze slaapt op zich wel goed, als ze maar in slaapt komt
    Maar komt ze niet in slaap dan drama helemaal overstuur en je hoort continu de babyfoon ik werd er zenuwachtig van
    Dus vanaf zaterdag meisje maar in kamer in kinderwagen mijn zenuwen stuk minder want ik zie haar tenminste en blijf rustger onder het huilen

Kan het kwaad baby in kinderwagen in huiskamer???

En als we op visite gaan gaat ze natuurlijk lekker mee slaapt bijna overal doorheen en slaapt snachts thuis ook goed na zo drukke dag
    Dan is er toch niet echt sprake van over prikkeling lijkt me?

Ben soms echt onzeker of ik het wel allemaal goed doe
    EN is het normaal dat je soms zo zenuwachtig en gefrustreerd raakt door het huilen

Ik wil gewoon een goede moeder zijn en een vrolijk meisje hebben

O ja ze doet nu ook steeds huilen na voeding , maar geen honger meer

en ze heeft verborgen reflux met medicatie maar dat huilen na voeding is pas sinds gisteren
    dus staat niet echt in verbinding met verborgen reflux lijkt me omdat ze dat eerst niet had

Wie heeft ervaring of raad of advies

Liefs Marieke bezorgde mama

2. sana

sana Actief lid

29 apr 2011
    109
    1
    18
    NULL
    NULL
    Dat inslaap komen is een hele klus he?
    De mijne (van 4 weken) doet dat niet goed zelf overdag. S nachts gaat meestal goed. Maar overdag moet ik alle trucjes gebruiken. Als ik er dan neerleg, wordt ze weer wakker. Erg handig.

En in de huiskamer in de wagen maakt allemaal nx uit. Als jij je er maar goed bij voelt en de kleine ook. Prima toch!

En ik voel me ook altijd vervelend als ze huilt. Beetje gestresst word ik ervan. Voelt toch naar. En soms weet je niet wat er is en word je onzeker. Denk dat iedereen dat wel heeft. Ik ga alles een beetje gehaast doen als ze huilt.

Bij mij helpt inbakeren wel redelijk. Heb je al andere slaaphoudingen geprobeerd, op de zij of zo?

Succes!

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.240
    7.282
    113
    Vrouw
    Brabant
    Van verborgen reflux krijgen ze juist wat meer last als ze ouder worden en als medicijnen niet (voldoende) aanslaan, dus het zou zeker wel daarmee te maken kunnen hebben. Lisa heeft de eerste 2,5 maand overdag altijd beneden in de kinderwagen geslapen.

4. Yara3626

Yara3626 Bekend lid

6 apr 2011
    774
    0
    0
    thuiszorg
    omg utrecht
    fijn om te horen , ze is tot overmaar van ramp ook nog verkouden het arme ding

vanavond voor nacht maar zetpilletjes dan kan ze tenminste lekker bij slapen

Hou haar ook lekker in kamer, veel relaxter en dat is wel belangrijk voor beginnende moedertjes lijkt me

Echt fijn dit forum, iedereen roept wel dat het allemaal roze wolk is, maar hier nog niet echt maar goed ze zeggen dat het na 6 weken beter word
    We wachten af :)

Inbakeren helpt redelijk, op zij slaapt ze ook niet ze moet echt ingebakerd... wel sneu met dat broeierige weer maar ja

Liefs

5. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Wij bakerden eerst in met een pacco, deze is lekker strak, dan nog tot haar middel een lakentje strak eroverheen.
    Heerlijk sliep ze ;)
    Wel regelmatig 10 min. huilen voordat ze sliep.

Hier ook reflux, heb je het bedje scheef staan?
    Heb je medicijnen tegen de reflux? Kloppen die wel nog in verhouding met het gewicht? Anders evt. op laten hogen.
    Daarom kunnen ze ook veel huilen na een voeding.

Roze wolk?? Wat is dat?? Ik heb m niet gezien hoor... Hopelijk komt deze nog...

Deel Deze Pagina