niet in slaap vallen/ hazeslaapjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nex, 28 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Daniëlla is tot nu toe altijd een goede slaapster geweest, zowel 's nachts als overdag.

Nu is het al een paar nachten zo dat ze niet meer in slaap valt na de voeding en dan op de speen wil zuigen. Aangezien ze het ding telkens uitspuugd of uit laat vallen als ze bijna slaapt kan je er dus steeds heen lopen.

Nu wilde ze gister overdag ook steeds moeilijk in slaap vallen (en dan alleen maar met de speen in) en slaapt ze telkens erg kort (15 tot 30 minuten)

Ze heeft de speen echt nodig want ik heb teveel melk waardoor ze telkens erg kort drinkt omdat ze veel binnenkrijgt en dus niet aan de zuigbehoefte niet word voldaan.

Heeft iemand tips?

Aanvulling: sinds gister is mijn vriend weer gaan werken, kan dit ermee te maken hebben?

2. Niet meer actief

Ik heb precies hetzelfde met mijn dochter, ze is 2 maanden oud.

Ook overdag slecht slapen. 's Avonds en 's nachts slaapt ze wel. Maar overdag niet of bijna niet. Soms blijft ze gewoon wakker liggen kijken en andere dagen huilt ze dan bijna de hele dag. Ik weet ook niet wat ik er mee moet eigenlijk.

3. jinx

jinx Actief lid

26 nov 2006
    381
    0
    0
    kapster
    maarssen
    hier precies hetzelfde!word er af en toe gek van en weet ook niet wat ik dan moet doen :( soms dan leg ik dr in bedje en dan is het 20 min stil en dan begint ze ineens,vaak laat ik haar wel even liggen,maar ze valt toch nietmeer in slaap dan :(

4. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    ik lees even mee, vandaag wilde mijn kleintje ook niet slapen,ik vind dat hij zowiezo slecht inslaapt overdag..... hij slaapt nu eindelijk in de kinderwagen. gelukkig slaapt hij `s nachts wel goed.

5. Niet meer actief

De eerste weken ging het juist heel goed met slapen, de hele dag en 's avonds begon het dan rond 5 uur met huilen tot 11 uur 's avonds! En nu is ze meestal stil na de fles van 18.00 uur (even afkloppen) en we moeten haar vaak wakker om 23.00 uur en dan slaapt ze ook weer verder tot half 6, soms 5 uur. En dan slaapt ze dus ook weer goed (meestal dan) tot een uur of 9 of 10 of soms 11 uur.

Maar daarna ligt ze dus vaak wakker te kijken of begint ze te huilen, wat dan doorgaat tot 18.00 uur. Ik vraag me ook af wanneer dit overgaat en of dit overgaat of dat het honger is of wat er is?

6. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    ik heb nu 2 dagen hetzelfde ritme aangehouden en nu is het beter.

Ze slaapt nu alleen nog maar van ongeveer 12:00- 15:00 echt en de rest slaapt ze soms erg kort in de box. mss kwam ze gewoon in een ander ritme? S nacht is ze nog wel aan het spoken soms maar ik hoop dat dat ook beter zal gaan [-o<

Deel Deze Pagina