Wheelybugs; wie ervaring?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door dolfijn, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Hee meiden,

Mijn ouders willen Senna voor haar eerste verjaardag een Wheelybug kado geven. Ik vind ze echt super gaaf en erg leuk, maar stiekem maak ik me een beetje zorgen over onze vloer :oops: :oops: . We hebben namelijk een vrij zachte houten vloer waar nogal snel krassen en beschadigingen op ontstaan. Het is nogal stom dat ik me hier druk over maak, het plezier van je kind gaat toch voor zul je denken, maar ik zou het gewoon jammer vinden als er allemaal krassen op de vloer komen door de Wheelybug.
    Dus aan jullie de volgende vragen; Wat is jou ervaring met de Wheelybug? Maakt ie inderdaad snel krassen? Wat voor wieltjes zitten er onder en zou je deze evt. kunnen vervangen door zachtere? Kun je ook buiten spelen met de Wheelybug of is ie echt voor binnen?
    Wat vindt je kindje eigenlijk van de Wheelybug?

Alvast bedankt.

Gr. Dolfijn

2. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Niemand?

3. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    sorry... kan je niet helpen, maar ik lees mee, want vind ze ook geweldig.. Thomas is nu nog veel te klein, maar straks als hij er groot genoeg voor is, was ik ook van plan er één te kopen...

4. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    Ik heb ze in het echt gezien, er zitten van die bureaustoel wieltjes onder,
    je kan ze natuurlijk wel bij een zaak laten vervangen door wieltjes met rubber of misschien kan hier rubberomheen

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb er boven eentje ingepakt staan (ook van de opa's en oma's voor haar eerste verjaardag). Over twee weken kan ik je dus pas vertellen of die wieltjes krassen of niet.

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik heb het in de winkel gevraagd, daar hebben ze de fabrikant gebeld.
    De wieltjes zouden niet echt krassen :( De wieltjes zouden echter niet te vervangen zijn door andere wieltjes want ze zitten vast aan de wheelybug.

7. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Wij hebben een Wheelybug.
    En "krassen" is een groot woord, maar hij trekt wel een soort van strepen. Maar hoe dat is op een zachte vloer weet ik niet.
    Het scheelt wel of er een groot of klein kind op zit. Als Fay er op zit zie je nl niets, maar toen mn nichtje (van 6) er vrolijk mee door de kamer had gesjeest kon ik dus precies zien waar ze geweest was :evil:

8. marjan123

marjan123 Actief lid

10 feb 2007
    171
    0
    0
    Wij hebben 'm kado gekregen en ik denk dat ik de krassen maar voor lief ga nemen. Er zal wel meer veranderen naarmate de kleine groter en actiever wordt (verwacht bv. ook niet dat de bank en de meubels er over een jaartjw nog net zo netjes bij staan hahaha). Dreumesplezier gaat voor.

9. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    Ben benieuwd niet zo zeer naar krassen want mijn bureau stoel heeft mijn plekkie ook al aardig beschadigt op laminaat. :) 8)

Meer benieuwd of het echt inderdaad een heel erg succes is... Wilde ook topic openen maar nog niet aan toegekomen dus mooi dat er al topic is.

Liek

10. Johanna

Johanna Lid

19 mei 2006
    19
    0
    0
    Ik wilde ook een wheelybug, maar toen ik in de winkel mijn zoontje erop zette vond ik dat hij erg ver voorover moest om bij het "stuurtje" te komen. Uiteindelijk heb ik voor de My First Puky gekozen. Deze heeft rubberen bandjes dus geen krassen op de vloer, en nog veel belangrijker: geen wieletjes die lawaai maken tijdens het rijden.
    Bij www.puky.nl vind je de foto's
    Misschien heb je er iets aan.

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Haha die wheelybugs zijn wel ruig idd :D

Maar ik zou die wieletjes ook niet over mijn pasgelegde vloer willen hebben hoor, dan maar geen lieveheersbeestjeopwielen!

Deze hebben volgens mij wel zachte bandjes... [​IMG]
    Je hebt ze van bijna alle automerken, misschien ook wel een leuk kadoo voor papa om te geven? :D

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @lieke, daar heb je speciale matten voor :-D

er is al eerder een topic geweest waar de wheelybug in besproken werd, en er schijnen 2 maten te zijn. en net als met alles waren de meningen over wel of niet leuk/handig verdeeld

13. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    lol al te laat... :rolleyes: :rolleyes:

Deel Deze Pagina