Hallo meiden, ben deze week weer begonnen met werken, ik werk 3 dagen als directiesecretaresse. hoe is jullie dat toen bevallen? Ik vond het vrij zwaar weer, ik moet helemaal in een ander ritme komen. de kleine voor het eerst drie dagen achter elkaar overdag missen, en op het werk er ook weer een beetje tussenkomen, want ook daar is het eea verandert... Ook onze dochter moet wennen aan de vele geluiden en huilende baby's op de creche, en dat vind ik misschien nog wel het moeilijkst. went het snel allemaal? wat zijn jullie ervaringen?
Ik liep er rond alsof ik een zombie was. Moest er nog steeds 3X per nacht uit voor een voeding. En hij had de eerste maanden bijna alleen maar gehuild. Ik vond het ook geen fijn idee dat hij op de creche was. Daar ging het ook nog niet goed. Ook daar huilde hij veel. Kortom: ik, en Finn, waren er echt nog niet aan toe. Maar ja...weinig aan te doen. Maar het wende wel snel en ik vond het aan de andere kant heerlijk om wat anders om me heen te hebben en met wat anders bezig te zijn. Het voelde stiekem ook een beetje als pauze aan voor mij.
Ik had Steven opgegeven vd cresh, maar toen de datum naderde leek het me niks, idd ook z'n beebje tussen die schreeuwende kindjes. Ik heb toen mijn dagen veranderd, en nu werk ik dond avond en zaterdag de hele dag en is m'n man thuis. Maar de 1e keer werken had ik niet veel zin aan, maar toen ik er eenmaal was, was het ook wel weer leuk, iedereen vroeg hoe het was, en hoe het ging met Steven. En dat hielp wel, nu vind ik het best leuk
Na een maandje of 2 pas, maar da's niet echt een reeele vergelijkingsfactor, hoor. Het KDV gaf ook aan dat hij in vergelijking met andere baby's erg veel en erg extreem huilde.
Ik had het geluk dat mijn man de eerste periode zo had geschoven met diensten dat hij thuis was! Heerlijk idee was dat. Mijn dochter ging pas met een maand of 9 naar KDV (één dag in de week) en ze heeft het altijd leuk gevonden! Om weer te werken vond ik wel raar, ik liet de zorg van mijn dochter over aan een ander (ook al was het in het begin alleen nog maar mijn man) en dat viel zwaar. Maar aan de andere kant ook weer heerlijk want ik kon even iets anders doen. Het werken & kind & zwanger zijn valt steeds zwaarder moet ik zeggen (ook al werk ik nog maar halve dagen). Ik ben zeer benieuwd hoe ik, na mijn verlof, reageer als ik die kleine kerel moet 'achterlaten'!
Ik ben begonnen met werken toen nicky 4 maanden was en dat viel heel zwaar nu nog , ik vindt het zo erg dat anderen de eerste belangrijke dingen in zijn leven zien . Maar ik moet wel ik doe het werken ook niet voor mijn lol maar ja het is niet anders ik werk 40 uur per week en als er oit een 2de mag komen ga ik 32 uur werken
Ik had voor 2 dagen kdv geregeld.... na me bevalling heb ik alles afgezegd en omgegooid. Ik kan het gewoon echt niet opbrengen hem weg te brengen..... Nu is mijn man thuis als ik werk. Nou heb ik nog een paar weken verlof....en heb ik echt nog geen zin hoor, hahaha, maar als het zover is laat ik de kleine met een gerust hart bij papa thuis.
Ik ben 3 weken geleden weer begonnen met werken en ik vind het heerlijk. Ik werk 4 dagen, heb op woensdag vrij. Hij vermaakt zich prima op het kdv en bij de oma's wordt hij goed verwent en daarnaast geniet ik extra van de tijd die ik nu met hem heb. Tot nu toe bevalt het mij dus nog goed en Dain ook!
beviel helemaal niet, niet voor mij en niet voor mijn dochter, dus toen ben ik gestopt en werk alleen nog een avond, als mijn man of oma er is. Dan zijn de kindjes al aan het slapen
miloux ieder zijn ding natuurlijk, maar helemaal stoppen doe ik ook niet want ik vind mijn werk veel te leuk!