Tweede poging raak! Dat had ik noit verwacht! Ik ga alleen volgende week op wintersport.. Wel gelukkig een gebied tot max 1100m. Ik ga t maar rustig aan doen..
Gefeliciteerd!Ik ben ongeveer net zover als jij hihi.Spannend he allemaal.Hoe voel jij je?Heb je al van kwaaltjes?
Dank jullie wel! Wendy, wat leuk dat we ongeveer net zo ver (pril!) zijn! Deze maand voelde ik eigenlijk niet zo heel veel anders dan vorige maand. Toen dacht ik dat ik zwanger was... Daarom dacht ik dat juist deze maand helemaal niet! Wel voelen mn (.)(.) nu steviger (en pijnlijk) en heb ik last van ...obstipatie zegmaar . Maar dat is niet echt heel bijzonder of anders dan ik normaal heb voor mn ongie. Ook steeds krampen alsof ik ongie moet worden... Alleen die lichte tweede lijn op de test geeft zekerheid! Maar afwachten dus de komende weken! Zooo leuk en spannend!
Van harte gefeliciteerd. Je beebje zit nog heel veilig achter je schaambot hoor, dus wintersporten is niet gevaarlijk! Geniet van je vakantie en je zwangerschap! Elmo *jullie kunnen je aansluiten bij de bevallingslijsten he, lekker beppen met meiden die in dezelfde maand zijn uitgerekend*