Brazilian wax vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Bibiche79, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Dames ik heb inmiddels al 4 keer een brazilian wax laten doen. Helaas ben ik er zelf niet zo tevreden over en wil weten hoelang bij jullie de haren wegblijven?

Ik heb na 2 weken dus gewoon weer overal haar. Ik kom om de 6 weken en tussendoor mag ik dus niet meer scheren.

Ik denk erover om weer te scheren aangezien ik dus 2 weken kaal ben en daarna 4 weken weer haren heb wat ik echt afschuwelijk vind.

Maar ik dacht vraag het ff na. Ik dacht echt dat ik minstens 4 weken geen tot weinig haren zou hebben. Of moet ik nog even doorgaan?

2. Amare

Amare Niet meer actief

Bij mij na 2 weken weer haartjes, de reden om weer terug te scheren voor mij.

3. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Ik ging daarom het eerste half jaar elke 4 wkn en inmiddels zijn mijn haartjes zo zacht en een stuk minder dat ik elke 6 weken ga.

Is zonde als je het nu ga scheren. Even volhouden en misschien om de vier weken gaan. Scheelt echt nooit meer scheren en het eindresultaat. Met welk hars word je gewaxt?

4. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Enige wat ik kan denken als ik dit lees. Aaajjjjj pijnlijk😏

5. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Kenza zou niet weten welke wax ze gebruikt. Het is vloeibaar als het heet is en als ze trekt gewoon een soort van klei achtig.

Om de 4 weken dus kan wel? Maar nu je meer dan 6 maanden gaat, wanneer komen bij jou de eerste haartjes dan?

Ik heb na 2 weken dus weer alles overal weer teruggegroeid wel korte haren maar toch. Zacht zijn ze nu ook wel maar ik baal dat ik al na 2 weken weer alles terug heb. Ik wil gewoon 4 weken niks hebben zeg maar :D

6. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Ja om de vier weken kan zeker, dat raadde ze mij ook aan ( voor beginperiode).
    Ik had het de eerste paar keer ook hoor dat met 2 weken de eerste haartje tevoorschijn kwamen. Daarom dus die 4 wkn.

Nu beginnen de haartjes met 3wkn en later dat ik denk ohja het begint weer te groeien. Je moet t af en toe scrubben voor de ingegroeide haartjes en smeren met een olie. Dat kreeg ik als tip mee in het begin.

7. Delta

Delta Niet meer actief

Haha daar dacht ik ook aan! Maar scheren is zo een rot klus. Soms weinig tijd/zin en moest vandaag weer scheren. Wat een gedoe!

8. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Even op je tanden bijten. Het is een pijn die je meteen vergeet.
    Het valt echt mee hoor :)

9. Delta

Delta Niet meer actief

Haha.. Ja geloof ik wel hoor! Wat ik me serieus afvraag he, halen ze al het haar daar weg? I mean, hoe lig je daar dan? Ik vraag het me echt af hoor, ben nogal preuts wat dat betreft.. :p

10. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Ja alles halen ze weg of een streepje.

Ik lig op mijn rug met beide voeten plat tegen elkaar dus benen wijd open. En als ze achter doet dan moet ik op mijn zij liggen en 1 bil vasthouden :D Heel charmant.

Pijn is eerste keer het ergste. Nu niet meer zo.

11. Delta

Delta Niet meer actief

Bedankt voor je antwoord! Precies zoals ik dacht dus. Echte horror :p

Ik blijf denk ik toch maar scheren..

12. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    :D bij mij doen ze alleen harsen dus ze heeft wel 1000 vrouwen al gezien. Voor haar is het gewoon werk.

Maar Kenza na 3 weken toch wel weer haargroei. Mmm had echt gehoopt op 4 weken of later. En bij mij is na 2 weken niet ff 2 haartjes. Nee alles wat ik heb maar dan heel kort :(

13. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Same here zelfde methode als bibiche79, ze ziet 100de kutjes. Zo bijzonder zal de mijne niet zijn. Ze stellen je echt op je gemak qua dat betreft, maar de broek inclusief ondergoed moet toch echt uit.

14. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

#14 Kenzaaa, 4 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2014
    Nee helaas niet. Mijn vriendin komt 2jaar bij haar en die hoeft nu sinds enkele maanden na 8weken pas weer.

15. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    ok nou denk er nog even over na :D want zo glas als het met waxen krijg ik het niet met scheren.

Alleen wil ik graag heel lang van genieten :D:D

16. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Laseren misschien een idee?

Ja voorheen had ik altijd bultjes/jeuk/rood en om de paar dgn scheren. Ik ben echt blij met het waxen, wil nooit meer aan scheren beginnen.

17. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    doen ze dan ook schaamlippen?

18. Kenzaaa

Kenzaaa Niet meer actief

Ik weet eigelijk niet. Ik heb twee nichten, maar die hebben volgens mij beide alleen bikini lijn laten laseren.

19. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Nou heb ff geappt of ik deze week kan langskomen ipv over 2 weken. Zal manlief ook blij zijn :D

20. potjesoep

potjesoep Bekend lid

13 apr 2014
    713
    0
    0
    eerste keer was na 2 weekjes weer haartjes en pas na 4 keer duurde het wat langer , je moet ook vrij lang vol houden voordat je lang haarloos bent en je mag je inderdaad niet scheren tussen door , geld ook voor de benen en oksels , daarom kan je beter in de winter tijd ermee beginnen en ben je in de zomer lekker haarloos ..

ik deed vroeger alleen lippen / vagina en tussen de billen en niet vooraan want daar kon mijn huid er niet tegen en ondanks scrubben enz enz kreeg ik ingroeide haartjes.

en nu tja vind het te duur .. moest het zelfde op gegeven moment betalen als iemand die een volledige wax nam en dat werd mij te gortig hoe goed ze het ook deed ,

scheer mij nu weer een keer in de week en nu dat ik er niet meer bij kan stuur ik de tondeuse erdoor heen :D:D

oo en mijn man maakt het niet uit glad of wat haar ,die ziet het probleem niet zo waarom vrouwen het doen hahah en tja zeg nou zelf we maken ons wel erg druk om een beetje haar ;) dus maak er nu ook een minder probleem van

Deel Deze Pagina