Nou ik heb ook een whirlpool wasdroger en hier heeft hij heel wat te voortduren gehad en doet het uitstekend. wat een belabberde service zeg.... snap dat je er van baalt!
Tja, zo ben ik er ook achter gekomen dat je dat grote filter ook moet schoonmaken . En niet alleen dat filter, maar ga met je hand maar eens voelen hoeveel pluizen er zitten, ik denk dat je schrikt. Hier doet de wirlpool het al 9 jaar en hij mag nog blijven hoor .
wij hebben een whirlpool wasdroger van 3 jaar oud en deze heeft echt geen grote pluisfilter die je met een knop kan openen. we hebben gewoon een kleine pluisfilter die je telkens na elke droogbeurt moet schoonmaken en meer niet geld dus niet voor alle modellen
Je hebt 1 filter: je pluizenfilter.... In de droogtrommel zelf... en 1 warmte wisselaar.. Die zit achter die klep... De warmte wisselaar verzamelt inderdaad wat pluisjes van de droger zelf.. En als je die niet regelmatig schoonmaakt krijg je dit als resultaat... Mijn wirhpool geeft die meldingen altijd aan.. Dan gaat er een rood lampje branden voor de pluizenfilter of warmte wisselaar... Anders zou ik dat ook vergeten... Maar dat is toch wel 1 x per maand/2 maanden ongeveer
Nou onze Whirlpool droger is onlangs na 6 jaar overleden.Ik kan ook echt maar 1 filter vinden! Heb niks geen ander filter vinden ( heb hem helemaal na gekeken ) Maar die van ons werkt echt niet meer. Stroom storing en moederbord kapot. Helaas.
Gelukkig ben ik niet de enige waarbij er geen 2e filter is. Ik heb hem echt helemaal onderzocht maar er zit echt niks extra's! Is je droger door een stroomstoring kapot gegaan? Volgens mij krijg je het dan wel uit de verzekering! Maar misschien wist je dat al
Nee, moederbord is kapoet Maar weet ook al waar het verschil in zit, ik heb een afvoer droger. Die hebben geen extra filter ( tenminste, dat heb ik ' ontdekt' in mijn onderzoek )
Ook hier vandaag het grote filter weer is leeggehaald en schoongemaakt.....Ook hier werd de droger weer niet warm...echt een kwaaltje! Maar de oplossing is simpel gelukkig
Een condensdroger heeft idd 2 filters een luchtdroger heeft alleen het pluizenfilter die je gewoon dagelijks moet schoon maken. Heb ze alle 2 al een keer gehad. Voor mij nooit een condensdroger meer, wat een ellende dingen zijn dat zeg, de mijne heeft toen de 2 jaar niet eens gehaald (waterpomp kapot pfff) Liefs Dyja
bij mij zit hij aan de voorkant links onderin achter een rek. Het knopje zit inderdaad in de deuropening net voor de normale pluizenfilter. ik kwam er ook achter toe ineens het lampje warmtewisselaar ging branden. Heb hem schoongespoeld en toe was het over, nu hou ik het een beetje bij. Als ik het rekje heb geopend zit daar een soort hendel en als ik daaraan trek komt er een lang ijzeren ding naar buiten en die spoel je dan schoon. maar ik weet niet of alle drogers dat hebben. ik heb een indiana c.
Hier het verschil in wasdrogers even opgezocht Condensdroger, warmtepompdroger of afvoerdroger? | Consumentenbond Volgens mij hebben alleen wasdrogers ZONDER slang naar buiten een 2e filter zoals al door iemand werd gezegd hier geld dus niet voor alle wasdrogers