vies uitziend wasgoed wat net gewassen is

Discussie in 'De lounge' gestart door zohra, 25 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zohra

zohra Niet meer actief

wie heeft voor mij een oplossing voor vies uitziende was die net gewassen is.

het zijn shirts van m,n man
    het is net of zit er een bruine waas over heen en vooral op de plekken waar gezweet word nek, borst, bovenkant rug en de zijkanten waar ie de handen in zet, op de rug zieje soms nog druppeltjes/vlekjes zitten.
    het vreemde is aan de binnenkant zijn de shirts goed ook nog mooi helder van kleur.
    wie weet hoe ik deze waas van de shirts kan krijgen?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Misschien je wasmachine een keer een kookwas laten draaien (niet met die shirts natuurlijk ;) ). Heb weleens gehoord dat dat af en toe goed is voor de wasmachine om alles even door te spoelen met heet water.

Of een ander wasmiddel proberen?

3. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

poeder gebruiken als wasmiddel kan volges mij ook helpen

of je filter leeg halen (waar pluisjes e.d. in gaan zitten)

en een kook was draaien wat hierboven ook al gezegd werd (dus zonder kleding)

suc6!

4. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Inderdaad je wasmachine geregeld een keer op 90 graden wassen en dan ook met een handje soda in de trommel, meestal gooi ik mijn witte washandjes en handdoeken erbij in. Anders draait een lege trommel en dat vind ik zonde.

Het schijnt ook te helpen als je bij je witte was een steradent tablet in doet.

Succes

5. zohra

zohra Niet meer actief

denk niet dat het daar aan ligt de rest van de kleding is wel goed van mij en de kids

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Mja het is snel geprobeerd toch? Kwaad kan het niet

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    De shirts wegggooien en nieuwe kopen..want volgens mij krijg je die niet meer schoon, zo te lezen.

Dat doe ik wel altijd. Als iets niet meer schoon uit de was komt, dan steek ik er verder ook geen moeite meer in.

8. zohra

zohra Niet meer actief

o nee het is een kleine moeite daar niet van.

hmm dat zou jammer wezen, meeste shirts net gekocht n.l

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik las laatst dat je ze ook in een emmer met een vaatwastablet kunt zetten. Die lost die zweetvlekken ook op.

Deel Deze Pagina