ik ben nu 20 wk en 2 dagen zwanger. ben vandaag naar de verloskundige geweest en die vertelde dat de baarmoeder te hoog stond voor 20 weken en vroeg mij of ik al een echo had gehad. deze krijg ik volgende week. ik vroeg of dat erg was maar hij wist niet of dat aan het kindje ligt of aan het vruchtwater. ik maak me hier best zorgen om.
Hoe hoog staat je baarmoeder dan? Ik heb wel begrepen dat als je kindje 'te' snel groeit het bepaalde dingen kunnen betekenen, zoals bv zwangerschapssuiker oid maar het kan ook gewoon zijn dat je kindje supergezond is en gewoon al lekker groot voor zijn/haar leeftijd
Het kan ook aan jou baarmoeder liggen.. misschien ligt die altijd al wat hoger bij je.. zelfs als je niet zwanger bent. Was/is bij mij ook zo.
hoi toen ik heen ging met 21weken stond mijn baarmoeder aan een zwangerschap van 26 weken en dat was niet erg dus geen zorgen maken groeten chantal morgen 23 weken
hoi oke nou dan weet ik het ook niet maar mijne staat al sinds 12 a 13 weken te hoog toen was het de groote van 16 weken en nu weer 5weken verschil maar ze zij dat het geen kwaad kon anders moet je maar afwachten denk ik groeten chantal morgen 23 weken
heb 8 december een echo dus hoop dat alles dan goed is. pff maak me er best wel zorgen om al gebeurd dat wel meer.
hoi hoi ik denk dat je je niet al te veel zorgen moet maken hoor bij mij is er ook niet echt een oorzaak voor ik heb niet te veel vruchtwater gewoon normaal en het kindje groeit gewoon goed ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen en er niet te veel aan denken groeten chantal
hoi denk niet dat je je zoveel zorgen hoeft te maken hoor is dit je eerste zwangerschap bij mij me 2de en ze zeggen dat tie dan altijdt iets voor loopt niet te veel piekeren he groeten chantal
hoihoi, daar hoef je je niet druk om te maken hoor. ik heb precies gehad wat jij nu schrijft. ze hebben bij mij zelfs in de status geschreven dat mijn baarmoeder te hoog ligt voor het aantal weken, zodat als ik daar op controle kwam en ik had een andere vk ze niet daarvan in de war zou raken ofzo. maar goed het enige dat vervelend is is dat je meer last van maagzuur kunt krijgen, dus houd de gele vla paraat en maak je maar geen zorgen meer...
ja pfff duurt me nog heel lang. ook omdat we zaterdag sinterklaas vieren,en ik dan veel baby spullen krijg. dus hoop dat de baby goed is. x een bezorgte mamma in spe
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Bij mij was de baarmoeder ook te groot, ik liep 6 weken voor. Na twee keer een groei-echo en een keer bloedprikken kwamen ze tot de conclusie dat er niets aan de hand was en dat dat gewoon de manier was waarop mijn baarmoeder groeide. Na een aantal volgende controles liep ik langzaam weer 'gewoon'. Maar ik herken wel dat je je zorgen maakt hoor!Dat had ik ook. Probeer gewoon lekker van sinterklaas te genieten! Succes! groetjes Debby