Zwart zou ik ook niet doen hoor! En als het na 3 keer echt mooi is moet je gewoon 3 keer gaan. Dan heb je wel iets aparts.
Jeem klopt, maar dat vind ik ook zeker wel wat hebben! 99% van alle tattoo's zijn zwart... saai! En ook veel te opvallend naar mijn zin..
Ik geloof dat Katja Schuurman een white ink tattoo in haar nek heeft! Ik vind het wel wat hebben, tis een stukje subtieler dan met zwarte inkt en omdat je het niet zovaak ziet best bijzonder!
Hahaha dat heb ik idd ook gelezen Jeem... naja zijn ze me iig niet meer kwijt in een discotheek Katja Schuurman ja? Dan ga ik eens even googlen..
Oww als je wat info wilt zoek even op tattoo forums daar staat een hoop leuke/niet leuke info.. Maar zo krijg je wel een beetje een id over hoe het er uit kan zien.. En wat de veranderingen zijn qua kleur en huid types..
ik heb er een paar Piercing Forum - Forumoverzicht hier kun je ook tatoeages vinden even zoeken op witte inkt krijg je er genoeg Forum of Tattoos - Forumoverzicht ook bij deze even zoeken. Kan het je wel aanraden in ieder geval
Ja maar ik kan daar eigenlijk geen witte inkt tattoo's vinden? Behalve die ene ster op die hand en dat vind ik sowieso vreselijk..
Wauw wat mooi! Ik wil al heel lang een tattoo maar ik wacht nu tot mn 2e geboren is. En nu ik dit zo zie denk ik dat het een white one word! En idd wat geeft het dat het 3 keer moet. Enals het verkleurd kun je na een paar jaar neem ik aan toch bij laten kleuren of denk ik nu te makkelijk?
Ik vind het mooi! Had er nog nooit van gehoord. Ik heb twee zwarten, wil ook nog eentje met de namen of letters van de kinderen.
Ik vind het echt heel erg mooi! Ik heb nu ook eindelijk de tattoo gevonden, nu nog plaatsen natuurlijk. Ik ben erg benieuwd naar de foto!
Ik vind het wel mooi vrouwelijk! Idd een stuk minder hard dan het zwarte. Maar vraag me af of het gaat uitlopen met de tijd. Om nou elke 5 jaar 3 maal je tat opnieuw te laten doen... Dure en pijnlijke hobby