Tja idd als je er maar tevreden over bent toch? Je blijft er toch de rest van je leven mee lopen. Beter zo dan dat je een tattoo hebt die je maar zozo vind...
Oh, dat vind ik mooi!! Nu wil ik ook eentje. Maakt me niet uit dat het vervaagt, dan laat je er toch nog een keer overheen gaan (of juist niet als je er flauw van bent).
Wow echt heel mooi, veel minder hard dan een zwarte tatoo. En misschien is het juist wel een voordeel dat hij vervaagd, als je hem zat bent kan je hem zo laten 'verdwijnen'
Ja maar dat valt dan wel minder op dan een echte zwarte tatoo. Ik zit namelijk altijd heel ver te denken, als ik straks 65 ben of ouder, wil ik niet met een tatoo lopen, dan zou het fijn zijn als het vervaagd is
missy nou dat zit ook een beetje in mijn achterhoofd hoor.. ook qua plek enzo! Nu heb ik nog een strak vel, maar als ik 75 ben met een verrimpeld voetje en je hebt daar een grote tattoo? Haha ik weet niet hoor maar dat is niet zo mijn ding... Kleurtjes hou ik ook niet zo van..
mja k heb een bloem in kleur hij had er in het wit echt niet mooi uitgezien. K heb trouwens net ff gebeld naar tattooshop wilde ook zo'n witte maar mij raden ze het af om dat ik een donkere huid heb en dan is de kans dat hij geel uitslaat heel groot.. Dus doe t dan liever niet
De meeste shops beginnen daar geeneens aan en dat is geheel terecht. Vind het een beetje raar van een shop om een soort van garantie te geven dat het mooi blijft zitten als het 2 of 3 keer gedaan wordt, dat is namelijk niet zo! Het vervaagt naarmate je ouder wordt en de zon versnelt dat vervagingsproces alleen maar sneller. Als je het echt zo graag wil zou ik ook in andere shops navraag gaan doen en dan ook in andere plaatsen.
Nissy maar dat is logisch want dat is bij elke tattoo zo... ook zwarte tattoo's vervagen in de loop der jaren, echter valt dit niet zo op omdat het donkere inkt is!
Jeem hoezo heb je gebeld omdat je er ook 1 wil? Je schreef gister nog: "tis grappig, maar als ik eerlijk ben gaat het er na een jaar uitzien als een litteken" Klinkt niet echt alsof je er ook 1 wou
Klopt maar had er 1tje gezien die ik toch wel errug gaaf vond! ( dan wel op een plekje waar alleen k hem zou zien ) En laat m nu in kleur zetten
Een donkere tattoo zal door het vele pigment altijd zichtbaar blijven. Een witte zal na verloop van tijd deels helemaal vervagen, waardoor je misschien nog maar een paar lijntjes ziet. Je kan het misschien wel elke 2 jaar bij laten werken voor het effect. Ik weet niet of je al op google hebt gekeken bij afbeeldingen (white tattoo), het resultaat is bij geen enkele echt mooi.