Echt, kijk verder... Heb aflevering 1 echt wel 3x afgezet en dacht iedereen heeft het erover misschien toch opnieuw kijken en door blijven kijken. Hij is echt geweldig.....
Elite is ook een Spaanse serie... Nu seizoen 2 (2 dagen geleden begonnen met 1) ook zeker de moeite net als White lines & La casa de papel
Nou, elke keer nieuwe gezichten is ook niet leuk. Tenminste vind ik zelf niet. In seizoen 3 hebben ze een hele nieuwe cast gekregen.... Dat hoeft van mij dan weer niet. Maar goed, weer terug naar de topic zelf.... White lines...
Ik bedoelde meer rio van la casa de papel etc die ook in andere spaanse series spelen. Idd verder met white lines
Hahaha die vind ik echt weer niks. Mijn man ziet er heel anders uit maar vind Boxer wel erg aantrekkelijk . Gisteren de laatste aflevering gekeken .
Ik was begonnen aan deze serie maar bij aflevering 4 trok ik het niet meer, zo slecht vond ik het. Vooral beroerd acteerwerk. Ik heb toen alleen de laatste aflevering nog gekeken en daar zat dus de ontknoping in. Ben beetje klaar met al die ‘whodunit’ series. Ik was wel verbaasd want ik ben lyrisch over ander werk van Alex Pina maar nee dit vond ik echt slecht.
Man en ik zijn bij aflevering 2 en we trekken het nu al niet. Het wordt dus niet beter zo te zien aan jouw reactie.... Tijd voor een andere serie dan maar .