Hoi meiden, Ik weet niet of het onderwerp op de juiste plaats staat. Mijn schoonzusje is over een tijdje uitgerekend en ik vind het leuk om een kraammand te maken. Ik vind het altijd heel moeilijk wat ik nou moet kiezen qua kadootjes. Wat zat er in jullie kraammand dat je echt heel leuk vond of wat heb je zelf wel eens in een kraammand gedaan?? Ik ben benieuwd. En een kraammand bevat toch 10 kadootjes waaronder ook een kadootje voor papa en voor mama? Groetjes jannn
- mok voor de super daddy - bodylotion Zwitsal body firming voor mama - Zwitsal oid baby - rompers -pakjes/kleertjes - rammelaartjes of speelgoed -boekjes Zomaar wat ideeën
Bij mij zat erin: - baby badeendjes - douche schuim van therme -stapeltoren fisherprice - een bedrukte romper -een leuk pakje - een reep chocola voor de liefste papa - haarlotion - een boek: ik vind je lief papa - een boekje waarin spelletjes voor papa en de baby staan
Die heb ik ook gekregen. Heel erg leuk vond ik dat. - zwembroek - tandenborstel - t-shirt - servies - rammelaar - bijring - knuffel - badschuim voor mama Er zat nog meer in maar is al weer ff geleden. Ik vond het echt helemaal super. Met de koffie kwam ook het kraamkado
Erg leuk om te krijgen (en ik denk ook om te maken, maar dat heb ik nog niet kunnen doen). Hier zat er oa in: Hangmatje voor in de box (zelf gemaakt) Trappelzak (zelf gemaakt) Voetbalshirtje Bestek en slabbertje die mijn vader als baby heeft gekregen Boekje over vaders Fotolijstjes met leuke teksten
Ik heb een kraammand gekregen met o.a.: Zeepketting (sier) Hartje van kleine belletjes (sier) Rammelaar Kartonnen boekje Roze/witte snoephartjes Badeendje Ik heb er mijn schoonzus 1 cadeau gedaan met: Auto'tje Rammelaar Kartonnen boekje Blauw/witte snoephartjes Motortijdschrift voor de papa Kloven crème voor de mama (die had ze helaas ook nodig) Klein cadeautje voor de broer en zus Biscuitjes, glazuur en muisjes om mini-beschuit te kunnen maken Verder weet ik niet meer wat er in beide manden zat. Inderdaad 10 cadeautjes, voor de 10 kraamdagen.
Ik heb voor mijn 3 neefjes er bij allemaal iets zelf gemaakts ingedaan. De ene een knuffeltje, de andere een labeldoekje en de derde een rammelknuffel. Die 10 hoeft niet perse. Ik ben gewoon gaan shoppen naar dingen die ik leuk vond Ik geloof voor paps een tijdschrift en een 6-pack bier.. Voor mams wat lekker dingen in bad, leesvoer en lekkers. Voor de kleintjes een speeltje, kleertjes en verzorgingsspul..
Dit zat er bij in - baby's eerste jaar van Pauline Oud - swimtrainer - tandenborsteltje - rammelaararmbandje - sleutelhanger met zijn sterrenbeeld - een bon voor sushi! - 2 paar sokjes - een bijtring En nog 2 dingen maar die schieten mij zo even niet te binnen..
Hoeft niet speciaal iets erin voor papa of mama, een speen /slabber met i love mama/ mama, vond ik veel leuker. Andere dingen: Knisperboekje, heeft dochter veel mee gespeeld Rammelaar, (rammelsokjes /armbandjes zijn ook erg leuk) Iets met spiegeltje, Pyjama, Spaarpot, Voorleesboek, er zijn ook boekjes over papa en mama, bijv. ik vind je lief, papa. Bodylotion zwitsal, of zwitsal slaapzacht. Namentrein. Slabbertje
Volgens mij is het 8 of 10. Ligt er aan hoeveel inspiratie je hebt. Ik heb er nu voor vriendinnen een aantal gemaakt. Wat ik er meestal in doe is: -iets van kleding -badspullen baby -lekkere douchegel. 1 voor mama en 1 voor papa -boekje -speelgoed. Ik koop vaak van die ringen van Playgro of van de kruidvat. Daar kunnen ze al heel snel mee spelen. -fles prosecco om te vieren.
Wij vonden het ook erg leuk om bij het ontbijt uit elke mand (van familie en schoonfamilie) een cadeautje uit te pakken. De mand kan ook een goed cadeau op zich zijn, hier wordt hij nu nog steeds gebruikt als speelgoedmand! Er zat oa in: Spaarpot Ringentoren Mutsje en slofjes Rompertjes Knisperboekjes Badschuim voor mij, chocola voor papa Armbandje met naam van dl erin gegraveerd Ik ben nu voor een ander pakket een wikkeldoek aan het naaien met bijpassend labeldoekje en knuffelbal met belletje. Misschien is een bioscoopbon met gratis oppas nog een idee, of kaartjes voor dierentuin, tegoedbon voor babyzwemlesssen
Ik heb 3 kraammanden gekregen en vond eigenlijk alles leuk en bruikbaar: -speelgoed - rompers - spaarpot - flessenborstel -zwitsal - zakjes (van ah) voor luiers - boek 'oei, ik groei!' - fotolijstje - slabbetjes - boekjes
bij mij zaten er ook tien pakjes in mocht elke dag wat uitpakken. er zat ook iets van duplo voor 1,5+ bij dat vond ik ook wel erg leuk om vast te hebben. en ook dingen van switzal. een handdoek, spuugdoekje en knuffel met de naam van het kind erop geborduurd. vond ik ook erg mooi. lepeltjes, flesje, iets van douchegel voor mezelf. een soort energiedrank voor papa rammelaar knuffeldoekje. en los in de mand zaten nog wat pampers en spuugdoekjes en sokjes
Ik heb van iedereen geloof ik wel wat eruit gepikt wat ik leuk vind.. Echt leuk.. Vind dat doekje met naam ook wel heel leuk maar hoelang duurt dat dan als ik het direct na de geboorte besteld..
1. Zwembroekje/ badpakje 2. Nijntje pleisters 3. Fotoalbumpje van Nijntje 4. Badeentjes 5. Tandenborsteltje + tandpasta 6. Knuffeldoekje met naam (labeldoekje) 7. Fotolijstje hart (Xenos) 8. Haarbandje (meisjes) 8. Tommy Hilfiger sokjes (Jongen) 9: voor papa weet ik het nog niet zo goed. 10. Chocolaatjes met spikkels erop. Roze/blauw.. voor mama