White noise (my hummy?)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Linnel, Feb 1, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linnel

Linnel Actief lid

Mar 12, 2014
    365
    174
    43
    NULL
    NULL
    Mijn dochter van 4 maanden slaapt eigenlijk hartstikke goed. 's Nachts ligt ze nog in de cosleeper naast mij, maar overdag leg ik haar vaak in haar eigen kamer in het 'grote' ledikant. Gaat prima! Alleen na de fles van 19.00 leg ik haar in haar ledikant, dan gaat ze prima slapen, maar wordt na één slaapcyclus van 45 minuten weer wakker en wil dan niet meer in haar ledikant liggen. Vanwege haar grotere zus en vanwege het feit dat ik het niet fijn vind, laat ik haar niet huilen, met als gevolg dat ik vanaf ca. 20.00-20.30 tot 23.00 met een baby op de bank zit (dan slaapt ze, na enige moeite, weer wel).

Nu vroeg ik mij af of white noise hier zou kunnen helpen of is ze daar al te groot voor? Ik zie veel goede dingen over de My Hummy, heeft iemand hier ervaring mee?

2. jupke

jupke Niet meer actief

Ik ken allen white noise de film.
    Denk niet dat ze daar beter van gaat slapen :cool:

Helpt het als je haar in de co-sleper legt en bij haar gaat liggen tot ze slaapt?

3. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

Jul 10, 2008
    1,619
    1,332
    113
    Westland
    Je kunt ook verschillende soorten "white noise" op YouTube vinden. Zet t aan, op je telefoon/tablet en test t even uit. Kost je niks (als je Wi-Fi hebt)
    Bij mijn dochtertje (8 weken nu) doet t niks

4. Imona

Imona VIP lid

Feb 8, 2014
    5,301
    3,882
    113
    Wij hadden een my hummy. Gebruikt vanaf 1 maand tot half jaar. Werkte naar mijn idee goed. Maar misschien meer omdat het mij rust gaf omdat ik het gevoel had dat het werkte. Haha.

Misschien eerst op je telefoon proberen via youtube. Dan kan je kijken of het werkt. Die hummy is best duur die van ons was toen 60 euro..

5. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,959
    15,002
    113
    Ik heb zo'n baby app gebruikt met die van ons, gratis versie. Draaide een kwartier lang baarmoedergeluiden (?). Baby sleep heette die. Ben dr nog niet achter gekomen of dat ie nou daadwerkelijk hielp of dat ze op dat punt gewoon zo verschrikkelijk moe was dat ze toch maar ging slapen maar t valt te proberen, hij had nog meer geluidjes maar van t kabbelende beekje, regen of de zee kreeg ik wc-ren neigingen en je telefoon moet je toch ff inleveren dan dus weglopen zit er niet echt in.

Ik gebruikte m als laatste redmiddel aangezien ikzelf van de gewoontes was en dr geen gewoonte van wilde maken waar ze 'afhankelijk' van zou worden. De verhalen van baby valt alleen in slaapt met de stofzuiger aan en vervolgens uit nood een keer moet logeren en vervolgens niet slaapt omdat daar een ander merk stofzuiger is heb ik hardnekkig in mn hoofd geprent dat we dat ten alle tijden willen voorkomen. Ik ben dan zo'n schijterd die dan al denkt wat als t schaap stuk gaat oid. Nachtlampje en slaapknuffels hebben we dan ook in reserve staan... :) (en zoals te verwachten uiteraard wanneer je voorbereid bent, ze geeft er niks om...)

jupke likes this.
  6. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

Jul 10, 2008
    1,619
    1,332
    113
    Westland
    Een oude telefoon werkt ook. Je hoeft geen sim erin te hebben om YouTube té gebruiken hoef je je telefoon niet in de leveren

Vero0504 likes this.
  7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

Nov 17, 2016
    18,959
    15,002
    113
    @Petra82 dat is inderdaad een goeie! We hadden dr nog zat liggen en heb daar dus echt niet aan gedacht toen.

8. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

Jul 10, 2008
    1,619
    1,332
    113
    Westland
    Dat je er überhaupt uitkwam wat ik vannacht had geschreven haha, oeps...

Mijn oudste dochter (9 jaar) gebruikt altijd mijn oude telefoon voor spelletjes en zo... Dus vandaar dat ik daar zo gauw op kom... Kan me voorstellen dat je daar anders niet over nadenkt

9. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    2,446
    1,463
    113
    Wij hebben een Ewan het Droomschaap. Zoonlief is 17 maanden en valt nog steeds in slaap met Ewan :p

Ik denk dat ik enorm op m'n kop zou krijgen als ik Ewan weg zou doen :roflmao: Dat ding is groot favoriet. Alleen jammer dat Ewan een timer heeft en je 'm dus steeds weer opnieuw aan moet zetten :( Wat dat betreft is My Hummy een betere optie.

Share This Page