Wie heeft er tips hoe je whiteboard stift uit kleding kan krijgen? Heb al van alles geprobeerd, zonder succes Ossengal, Vanish, Ecover vlekverwijderaar, alcohol, melk... Help!!
Mij lukken alle vlekken behalve whiteboard Bij zoon op school gebruiken ze de godganse dag zo'n wisbordje met stift, en hoe voorzichtig en zuinig hij ook is op zijn mooie kleren, het gaat soms toch fout. Afgelopen week een crèmekleurige nieuwe trui van Encanto aan, supertrots was hij. Huilend uit school en niet schoon te krijgen. Komende week gesprek met de juf, wordt pittig voor haar, ben het met haar psychologische oorlogsvoering naar zoontje toe niet eens en ook dit krijgt ze te horen. Vind het belachelijk in groep 4!
Even weken in spiritus en daarna wassen. Zo heb ik al een paar keer stiftvlekken uit kleding weten te krijgen.
als het melk en met ossengal niet wil vrees ik dat het met niets meer lukt Nachtje laten weken in melk en dan boenen met een nagelborstel?
Hier hebben ze er nu dus ook één (groep 3). En zoonlief is een enorme knoeipot, dus dat gaat niet samen Krijg vrijwel altijd alle vlekken uit kleding, maar dit is wel heel hardnekkig.
Ben benieuwd of t lukt, mocht t niet baten jr kan eens informeren bij een stomerij. Soms hebben die nog wel opties
Mijn zoon had een keer watervaste stift in zijn shirt zitten. Daar werkte haarlak goed op. Geen idee of dat hetzelfde is. Altijd het proberen waard.