Goedemorgen wereld!

Discussion in 'De lounge' started by Warboel, Jul 8, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
    Het is inmiddels kwart over 10 en ik heb er al aardig wat opzitten vandaag :).

Het begon om kwart over vijf al, toen mijn zoon besloot dat hij genoeg had geslapen en het tijd was voor zijn papje. Lekker bij mama in bed met een fles en meestal valt hij dan nog wel even in slaap. Kwam op zich niet slecht uit, aangezien we er om half acht weer uit moesten om naar de peuterspeelzaal te gaan.
    Echter zag meneer het anders en is dus gewoon vanaf dat moment aan het klieren geweest.
    "Mama oog." (Prikt in oog)
    "Mama wenkbrauw." (Epileert mijn wenkbrauw met zijn pietepeuterige vingertjes)
    "Mama mond." (Toen kreeg ik dan weer een lief kusje)
    "Mama tandjes." (Ik heb altijd gehouden van snotvingertjes in mijn mond :))
    En uiteindelijk lekt zijn luier ook nog even door op de schone lakens. Tijd om de dag te beginnen dus.

Vervolgens staan we op het punt de deur gaan, maar mijn zoon bleek onverhoopt de balkondeur op een kiertje opengezet te hebben. (Note; De voordeur en de balkondeur zitten PAL tegenover elkaar, met een tussendeur ertussen) Dus, toen de voordeur openging, vloog de achterste deur met een noodvaart open en TOCHT. Heel veel tocht met de wind die er momenteel staat. De tussendeur klapt dus dicht en (jaja) het ruitje klapt er uit ;).
    Zoonlief (zo lief als hij is).
    "Mama, wat heb je gedaan? Mama kapot gemaakt" (Zucht).

Nu heb ik altijd iets van; wat is gebeurd, is gebeurd. Dus we denken in oplossingen in plaats van stil te blijven staan bij de oorzaak, maar man! Lekker begin van de dag met dit snertweer erbij.

Vervolgens blijk ik vandaag ook niet echt de meest bedreven automobiliste te zijn (voorrang pikken terwijl ik dit niet heb enzo) EN stond net de lift even voor een paar seconden stil (niet boeiend nee, maar die paar seconden is voor mij genoeg om te zorgen dat het angstzweet me uitbreekt).

En het is momenteel dus nog maar kwart over 10. Tijd voor de konijnenpootjes, klavertjes vier en wijwater met zout of zoiets.
    Het is nog niet te laat om het tij te keren :D. Alhoewel; ik heb mijn man nog niet verteld over de gesneuvelde tussendeur :$.

2. Silverwings

Silverwings Fanatiek lid

Feb 18, 2014
    2,751
    918
    113
    Haha vreselijk!! Mijn ochtend is ook fantastisch begonnen, ik heb vannacht op mijn werk geslapen (uhhh grotendeels wakker gelegen), maar ergens laat in de nacht toch in slaap gevallen en toen hoorde ik ineens een hele luide bonk buiten en doordat ik niet meer wist waar ik was stuiterde ik uit bed, maar ik ging de verkeerde kant op, ander bed en dus zat ik vast tussen het bed en het raam en ik kon er echt niet weer vandaan komen.. Panisch en daarna een hysterische lachbui omdat het zo vreselijk dom was :D

Oooow en toen begonnen in de zorg en vergeten andere schoenen aan te doen, dus ik draaf op mijn flipflopjes uit de badkamer terwijl ze nat zijn op een gladde vloer dus toen was ik ook zomaar een paar meter verderop.. Altijd handig als je in de zorg werkt en ´s ochtends al tijd tekort komt.. Flipflopjes zijn de oplossing :D, vlieg je er zo doorheen..

Share This Page