Whitney Houston (48) overleden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Hanuna79, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik weet niet maar was Whitney housten niet van de drugs af? Of was dat van korte duur? Teminste ik dacht dat ze er wel even vanaf is geweest.
    Ik vindt het wel heel erg :(

2. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Jeetje.... Een jeugdidool.

Arm meisje: van braaf christelijk gospelmeisje tot verkeerd huwelijk tot drugs tot de ondergang.

Wat je ook van haar vond: die stem was bizar goed; haast niemand haalt foutloos de hoge uithaal in "I Will always love you".

3. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Schrok er wel van moet ik zeggen.

@ Chantal: Ik dacht ook dat ze van de drugs af was. Meende ik een tijd terug ergens te lezen

4. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik moest ook even dubbel checken of het echt zo was. Bah vind het verschrikkelijk.

Vind de uitspraken over "weer een cracker minder" respectloos. Helaas ben je niet zo makkelijk van een verslaving af, geld of geen geld het blijft een verslaving.

5. Dana

Dana Niet meer actief

vreselijk, vooral voor haar dochter en nabestaanden :(
    je ziet het maar al te vaak dat het leven van een ster eindigt van iets geweldigs in iets heel verdrietigs/zieligs.

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Echt vreselijk! Ik was ontzettend groot fan van haar en ik heb haar cd´s grijs gedraaid! Ik heb ook ontzettend vaak een potje zitten janken bij haar nummers, maar ook lekker gedanst op haar nummers!

Ik was behoorlijk geschrokken.

Ik ga maar niet in op die kortzichtige reacties!

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Ik ben absoluut geen Whitney fan, maar dit is weer eens veel te jong. RIP en sterkte aan de nabestaanden.

8. bereke

bereke Niet meer actief

#28 bereke, 12 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 feb 2012
    Ik moest ook even dubbel checken of het echt zo was. Bah vind het verschrikkelijk.

Vind de uitspraken over "weer een cracker minder" respectloos. Helaas ben je niet zo makkelijk van een verslaving af, geld of geen geld het blijft een verslaving.

Oeps iets misgegaan bij het quoten :). Maar ik ben het dus helemaal eens met lovely!

9. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Naar mijn weten is ze maar tijdelijk 'clean' geweest? Ik kan me nog herinneren dat ze toen een interview had met Oprah...

Verbazen doet dit mij niet. Had dit jaren terug eigenlijk al verwacht. ik vind het vooral érg triest voor haar dochter die nu geen moeder meer heeft.

10. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

En wat dacht je van die oh zo leuke gezellige papa?

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Over die papa weet ik niks. Ben niet zo thuis in het wereldje van Whitney....

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind het erg triest en nog kanslozer van de dames die hier zo makkelijk oordelen.
    Ik denk dat jullie niet beseffen wat het is om zúlke succes te hebben als zij maar bijv ook een Michael Jackson en hoe erg die mensen o.a door de media kapot gemaakt worden.
    Tuurlijk ze gaan zelf aan de drugs en de drank, maar ik denk dat het makkelijk oordelen is van onze kant.

Ik schrok ook toen ik het las vanochtend, zulke goede zangeressen kennen we tegenwoordig niet meer. Helaas voor haar is ze de laatste jaren flink afgegleden.
    RIP

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik las 't net ook op Hyves. Schrok er best van, had het iig niet zien aankomen en ze was toch ook nog veel te jong!

14. Jel

Jel Niet meer actief

Tjonge, wat erg. Het lijkt wel alsof de grote sterren steeds jonger sterven. :(

Toen mijn man het net tegen me zei toen hij de pc opende, is het eerste wat ik dacht: vast een overdosis!

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Eens.

16. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    lees net dat ze in bad is overleden en dat ze nu denken dat ze verdronken is.. ben wel erg benieuwd eigenlijk, wat nu de oorzaak is dan en hoe dat komt.. ze hebben geen drank gevonden maar wel ''drugs'' op recept..

17. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Ik zet zp aan en ga koffie maken , kom terug en het eerste wat ik lees .
    Is dit , ik dacht heu lees ik dat goed!
    Mijn grote fan van de jaren 80/90 haar muziek grijs gedraaid .
    De komende dagen zal de film en haar muziek wel veel voor bij komen op tv .

Rip

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja geen verrassing, was/ben geen fan.
    wel sneu idd zo jong nog en een kind zonder moeder.
    maar goed.... ik kan er verder ook niet wakker van liggen.
    vind dat heel veel popsterren niet met de roem om kunnen gaan en daar heb ik ook eerlijk gezegd dan niet zoveel respect voor

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik denk dat het voor ieder mens moeilijk is om met de gekte rondom bekendheid om te gaan...

20. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee

was zei fan van jou??

jouw grote idool bedoel je vast

Deel Deze Pagina