Whitney Houston (48) overleden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Hanuna79, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvdW

MvdW Niet meer actief

Ik vind het echt heeel erg! En dat mensen hier dan neerzetten weer een cracker minder vind ik ook echt RESPECTLOOS!

DIEP TRIEST gewoon om zulke dingen hier neer te zetten!

2. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    De wereld zit vol junkies, allemaal kansloze mensen dus.....zo simpel is het toch niet, kom op!!!! de een "kiest" er zelf voor, de ander kan niet tegen de druk (welke druk dan ook, depressie etc) en beroemdheid is ook zwaar, kiezen ze er zelf voor, misschien wel??? maar waar wij in alle stilte van evt verslavingen af kunnen komen, is het voor hun iets moeilijker aangezien de hele wereld meekijkt.

Heath ledger is overleden aan overdosis medicijnen
    Amy Winehouse aan de alcohol
    Michael Jackson door toegediende overdosis propofol
    Whitney Houston is verdronken???? ik vraag me af hoe dat gebeurt is.

3. MvdW

MvdW Niet meer actief

Wat ik als laatste gelezen heb is dat zij die medicijnen had genomen (en van die medicijnen werd ze heel slaperig) en is ze in bad in slaap gevallen. Haar mensen die altijd bij haar zijn (assistent en pr-manager enzo) waren gewoon bij haar op de hotelkamer maar vonden dat ze wel erg lang in bad lag en niet reageerde op het geklop op de deur.

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    R.I.P Whitney :(

5. Classic

Classic Niet meer actief

R.I.P Whitney

Maar die Glennis grace mag wel oprotten. De een zijn dood de ander haar BROOD!! bah
    super irritant ze heeft haar na gedaan in de soundmixshow en gewonnen bah! in 1994

6. Vanaf dat ze trouwde met Bobbi brown is het fout gegaan!!
    Ze kon goed met haar roem en bekendheid omgaan, maar een foute man heeft haar leven kapot gemaakt....

R I P Whitney...

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Respectloos hoe sommige mensen zich durven te uitten.

Er is een vrouw overleden, een vrouw die van grote betekenis was en nog steeds is voor de muziekwereld.
    Met een stem, die we nevernooit meer kunnen evenaren.

R I P whitney.

8. Alita

Alita Niet meer actief

verslaafd of niet je bent gewoon een mens zeg!
    Waarom is zij minder dan ons? Alleen omdat ze verkeerde keuze`s heeft gemaakt ik haar leven? Dat doen er nog wel meer en het is gewoon triest eigenlijk....hartstikke erg dat zo`n veelbelovend persoon zo geëindigd is..

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Glennis GRace zong al heel lang Whitney Houston, dus begrijp je niet helemaal? En verder is het een supergoeie zangeres en superlief mens...maar dit was ff off topic haha

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Tja lullig toeval, maar er gaan toch elke dag mensen dood???
    Wel netjes om uit respect de programering te wijzigen.
    Alleen heb ik toch echt gister the bodyguard gekeken ipv the little couple enzo...over her dead body was niet op net 5???

11. Classic

Classic Niet meer actief

@ desert,
    ik heb haar al in 3 shows gehoord. om te praten over Whitney Houston. Net werd er op de radio een liedje gedraaid die Glennis had gezongen met de soundmix show...niet eens een liedje van de ECHTE Witney.

12. Alita

Alita Niet meer actief

dochter van Whitney schijnt in de afgelopen 24 uur al 2x te zijn opgenomen in het zk...arm kind

13. Alita

Alita Niet meer actief

nou ze gebruikte gewoon te veel bij elkaar dan toch?

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

dit is een niet bevestigd bericht, alleen van een ''bron''? het echte rapport komt op z'n vroegst volgende week pas

nou, als je valium, alcohol en xanax slikt ( omdat je verslaafd bent neem ik aan, niet voor de lol) en dan gaat badderen kan je weleens koppie onder gaan en niet meer wakker worden. de pillen zijn toch ook langs haar gevonden?

zelfde als bij amy winehouse. eerst zei iedereen dat ze clean was en niks gebruikte, en maanden later werd bekend dat ze haarzelf dood had gedronken aan de alcohol

Deel Deze Pagina