Ja idd dat heb ik dus ook! Al die zonnebank bruine gladgeschore gekapte mannetjes met 6pack...nee dankje. Zag n tijdje terug n stukje over n jongen die een model wilde worden. Was n lekker ding met wat langer haar, baardje enz. Wel beetje spieren en verder wat ruig enz. Soort dat niet zou misstaan aan n kamp vuurtje in de natuur. Zo'n rode geblokte blouse aan etc. Moest hij dus ook onder de zonnebank, baard er af, haar korter en lenzen in zodat hij mooie blauwe ogen had ipv die grijze.... wat n afknapper nadat ze met hem klaar waren Anyway...dat zal wel komen door mijn adolatie van Grizzly Adams als jong meisje ...ofzo
Mijn man wordt altijd gek op zondagavond! Ik zit dan heerlijk op de bank onder mijn dekentje met een pak koekjes naar het scherm te staren... Ik voel me dan weer bijna 16 *zucht*
Mijn hottie? Heb er meerdere! Mijn grootste hottie is John Cusack..., Nick Cave in zijn jongere jaren doet het ook goed, en Mike Patton vind ik ook een fijne man om naar te kijken. Maar het allermeest John Cusack... Groetjes, Sewgirl
Oh nou je nick cave zegt... Wat denken de dames van deze: Adam Ant in zn jongere jaren...heeeeel wat uurtjes voor de tv gehangen met mn vriendin vroeger, wachtend op "stand and deliver" van deze antieke hottie
hahaha leuk dit topic, ja mn eigen vent vind ik een hottie,,en jah johnny vink ook leuk,maar dan wel in pirates,,