Anabella, ik houd ook niet van te gespierd. Maar een mooi sport lichaam kan ik zeker waarderen. Vooral voetballers vind ik mooi. Mooie benen met een mooi kontje, Als ik kijk naar alleen uiterlijk vind ik David Beckham leuk, maar hij is geloof ik niet zo erg slim. Dus zou ik daar op afknappen. Arie Boomsma is bijvoorbeeld wel leuk om te zien, en ook erg leuk. Heel galant, fatsoenlijk en heeft leuke humor ( vind ik)
100% mee eens...Zoiets schreef ik al maar jij verwoord het beter Vandaar dus ook jean reno (als leon) liever als een back street boy Of een triple H dan...wel met de karakter eigenschappen die hij heeft als triple H. Ben getrouwt met een combi van die 2 Uiterlijk van Leon en karakter van triple H Al heeft hij kwa karakter ook wel weer wat weg van Leon... En al die foto's van mannetjes....kreeg de neiging er een mooie tussen te zetten van mijn man n aantal jaren terug. Eentje met lange lere jas, dr martins en een grote paarse hanekam!
Dit vind ik nou een lekkere vent! (Ed Kowalczyk, zanger van Live) Wel zónder haar overigens, mét haar vind ik hem niet zo... Ik ben wel meer van de ruigere mannen, niet van de gladgeschoren typetjes. Zal eens kijken of ik nog meer lekkere mannen kan vinden!
En dit is toch wel de allerlekkerste vent van Nederland... (op mn eigen mannetje na natuurlijk) Eric Corton! Jammie!
Even off topic: dat vind ik echt een hele goede film, nog steeds mijn lievelingsfilm en ik moet nog altijd huilen op het eind jean reno is mijn favo acteur; ziet er overigens niet slecht uit voor z'n leeftijd! ook een lange man, ergens in de 1.90 m. @mamavansimon: jij valt ook op kale mannen?
@mamavansimon... zooo die 2 zien er goed uit! Live-zanger is inderdaad ook een lekkertje.. Die 2e ken ik helemaal niet! Wel lekker ding... Hier nog 1, val ook op kaal Weet niet, heeft gewoon iets...
Lekker hè? =P~ Die 2e is Eric Corton, presentator/DJ op radio en tv, 3FM/BNN, hij doet ook veel met het Glazen Huis. En is ook nog eens muzikant. Echt zó lekker!
Dankje... Van die Elisha Cuthbert was ik nog niet op de hoogte. Kirsten Dunst is dus van de baan? Hahahahaha Oh, en Essiegirly: Ik ben héél mooi! *kuch* *proest*
Ik deel zelfs mijn verjaardag met mijn nummer 1 vraag me ieder jaar af of hij ook taart eet als ik taart eet.
Vinden jullie mannen het niet erg om zo op internet te staan? ( onderbroek, onder de douche) Mijn vriend heeft me al gewaarschuwd,
Haha daar moet je toch ook niet aan denken. Een man die langer bezig is met zijn uiterlijk 's ochtends (en de rest van de dag) dan jijzelf! Die zich druk maakt over zijn abs, zijn overmatige haargroei (en die dan epileert, hahahahaha) of zijn kapsel. (tenminste ik moet er niet aan denken...) Ik kan zo'n opgeblazen man dan ook totaal niet aantrekkelijk vinden. Een man moet gewoon een man zijn, dus met baard, borsthaar, bier en zo en een normaal lijf das echt in mijn ogen 10x sexier dan zo'n Vin Diesel of andere glibber. Ik snap ook echt niet dat mannen zich zo massaal op de anti rimpelcreme / sportscholen hebben gestort... Nee het is echt leuker als ze zichzelf blijven. @ Wilma ben nu wel benieuwd naar de meneer!
Sorry Valhalla, mijn meneertje hoeft niet zo nodig met zn kop op internet (en al zeker niet in een topic met een stel kakelende kippies die "hotties" posten ) Maar zoveel verschilt hij niet kwa uiterlijk met Jean reno. Zeker niet als hij dan ook nog n zonnebril op heeft. Wist trouwens niet dat Jean reno ook zo groot was...mn mannetje is 1,94. Als ze nog ooit een dubbelganger zoeken... Enige wat niet klopt is dat hij (nog) niet zo grijs is als de acteur.
Hier hetzelfde...maar Mark blijft favoriet Vorig jaar een paar weken na de bevalling naar t concert in Ahoy geweest...Tygo moest TT proof zijn haha. Ik baal er van dat ik niet naar Parijs ga komende maandag ...maar ja was te laat. Ga wel naar twee concerten in juni in de UK