2 vliegen in 1 klap. Edward norton vind ik om een of andere reden wel iets hebben en Brad pitt is gewoon een lekker hapje
Owwww an Acire, helemaal met je eens, Edward Norton is zó damn-sexy! (niet altijd overigens..soms speelt ie rollen, ieuw..maar in amrican history X bijvoorbeeld...) En tja Brad Pitt, daar kan niemand omheen toch? edward norton
Ik ben lekker saai, en mijn hottie is mijn eigen ventje. Maar als ik een bekende moest kiezen, dan werd het wel Dusty uit As the World Turns
ach jaaaaaaa die past echt heeeelemaal aan mijn mooie-mannen-muur (heb ik niet, maar ben er in gedachten wel een aan het maken nu) Ik 'val'zoiezo erg op kaal..Niet helemaal glad, maar lekker zo'n ruige kop. Pretty boys zijn aan mij niet echt besteedt, dusss george cloony valt af Wie ik ook nog errrrrrug leuk vind (sjeez hoe schijf je die naam) Matthew McCaugnahy
george clooney hij is al wat ouder maar blijft geweldig en die tuinman uit desperate houswives weet alleen zijn naam niet meer
Ja Dusty mag er ook zeker wezen Wie ik overigens ook erg leuk vind is Josh Duhamel ( vriend van Fergie en speelt in Las Vegas)
David Boreanaz Vin Diesel Johnny Depp Aaron Jeffery en een mooie oudere man: Sean Connery (zijn ogen)
Richard gere! http://www.thecinemasource.com/moviesdb/images/Richard%20Gere%20-%201%20-%20300%20-%20Bee%20Season.jpg