sean connery in zijn james bond jaren (nu nog een knappe oude man) george clooney orlando bloom, hij heeft wat cristiano ronaldo, knap smoeltje tarkan, in het begin van zijn carriere, met kort haar dus
Ik vond die soldaat van Tour of Duty altijd zo'n lekker ding Myron Goldman (echte naam=Stephen Caffrey), maar ik geloof dat ik hem toen (1987) wel het lekkerste vond, geloof dat ik hem nu niet meer aantrekkelijk vind.
woehoeeeeeeeeeee Nog een niet uitgestorven westlife fan Mijn favo man allertijde is KIAN EGAN van westlife...ook al een volle 10 jaar!
Inderdaad die 2 zijn mooi.. water loopt in de mond hahah.. Bij deze man ook, en zag hem nog nergens staan. Ik keek vroeger constant ER dat snap je wel
Haha ik heb mijn hottie er nog niet tussen zien staan, dus die mag ik lekker voor mezelf houden mijn hottie: Michael Bublé! Ik heb een paar keer Josh Duhamel (Danny McCoy,Las Vegas) hier zien verschijnen, die vind ik zelf ook erg lekker, maar ik vind wel dat ie een beetje op Joran vd Sloot lijkt sorry meiden
Deze is ook erg leuk: Ronon van Stargate Atlantis... Verder: Peter Steele in zijn jonge jaren http://www.flavoroftheweak.com/stuff/pe ... le_141.jpg Christian Bale! Sean Connery blijft gewoon een mooie vent, zelfs als opa! [/img]