Die is inderdaad leuk Deze vind ik leuk: Jared Leto Orlando bloom Paul Walker enz enz Ik vond Heath Ledger trouwens ook leuk... Nadat ik Vin Diesel met haar heb gezien, ben ik een beetje afgeknapt...
mijn hottie is Michael Scofield wat een lekker ding zeg. Wentworth Miller heeft ie in het echt geloof ik
Ik smelt nog steeds voor Jack Snyder uit As the world turns.Ik weet zijn echte naam niet,maar misschien weten jullie wel wie ik bedoel! Die vind ik nou jammie! 8) (wil ik wel een hele rol beschuit mee eten )
Hij kijkt een beetje chagerijnig hahaha Mijne; Jude Law Mark Wahlberg (alias marky mark) Freddie Prinze jr. *zucht*
Joaquin Phoenix! http://www.heron-productions.com/tutori ... hoenix.jpg (overigens wil ik hem niet eens ruilen..mijn eigen vent heb ik toch het liefste)
Michael Park heet ie in het echt, geloof ik. Ik word helemaal warm van Karev uit Grey's Anatomy en George Clooney is ook niet verkeerd. En ondanks dat ie al bejaard is, vind ik Sean Connery ook nog steeds een heel erg mooie man!
al die mannen zijn onbereikbaar, of is dat juist zo leuk...hihihi Voor mij een man waarvan ik dacht dat hij ook "onbereikbaar" was, nu lig ik iedere nacht naast hem, ik smeer zijn boterham, ik was zijn onderbroeken whaaaaaaaa Dat had ik nooit gedacht, \/
Béééh, dat is echt geen gezicht Ik zwijmel bij Patrick Dempsey (mcdreamy van greys anatomy) vin diesel ZONDER HAAR clin firth ( stijve hark, maar zo schattig)
mijn hottieees zijijijijijn patrick swayze maar dan wel zoals in dirty dancing he hahaha en ami james tattooartiest heeee is hoooooooot groetjes nathalie
oja, ik ben ook nog zwanger van die "onbereikbare" man.....hahahaha dat kunnen er niet veel zeggen hihihi
Hmm eens even zien... The Cerebral Assassin, The game...Triple H! Of tewel Hunter Hearst Helmsley Of voor in het gewone leven; Paul Michael Levesque (tja moet wel ff al zn titels en namen erbij zetten hoor ) Zal niemand hier verder kennen of je moet WWE kijken. Is gewoon n lekker ding...hoe ouder hij word hoe lekkerder. En dat terwijl ik helemaal niet zo van de spierbundels ben. Het is ook niet alleen zn uiterlijk maar gewoon heel zn gespeelde karakter etc. En hij houd heel toevallig van dezelfde band als ik: Motorhead. En dan nog Christoffer walken...waarom? Kan ik niet zeggen... Vind het gewoon n super vent. Helemaal wat anders als Triple H maar...nja ach ben vaag Maar toch als ik de kans zou krijgen...nee dankje hoef met geen van de 2 een ontbijtje of ze zelfs te ontmoeten. Vind het zo best. Ik kijk wel van n afstandje en verder hou ik t lekker bij mn mannetje. Das pas n hottie (echt n straal kacheltje met tijden ) En hij lijkt HEEL erg op Leon oftewel Jean Reno
Ik vind een man echt woest aantrekkelijk: Jason Statham! OMFG, wat is die man toch... zucht... kwijl...