Paul Rudd (de man van Phoebe uit friends) kan er niks aan doen waarschijnlijk omdat hij zo gewoontjes is. Uit Nederland Chris Tates. En Collin Firth is ook mjammie. Maar mijn Michel is mijn allergrootste hottie! Vooral in zijn trouwpak.
Mijn hottie is al een paar keer voorbij gekomen, namelijk Jon Bon Jovoi, mjammie mjammie mjammie...... Maar ik heb er nog eentje ! Kennen jullie de Australische serie Heart Break High nog ? Drazic !
Drazic! Jaaaaaaaaaaaaah, die is ook zo lekker! klik --> http://republika.pl/blog_tl_3872888/510 ... vey001.jpg
Henry Rollins: Intelligent, grappig, rock n' roll tot op het bot en voorzien een charmisma waar je steil van achterover slaat. (Maar het zal niet ieders smaak zijn...)
whahaha dan zijn wij vast even oud! en weet ook welk plaatje je bedoelt, man man wat was hij sexy! Verder schop ik ook Johny Depp (als piraat), george clooney, House (hugh laurie), Val Kilmer (hij deed het zo leuk als Jim he ) mijn bed zeker niet uit! owh even aan passen hoor: bas Muijs en viggo mortsiejisehie (weet ik veel) en ruben van de meer en Will Smith en marlon brando en pfff ga ff verder zoeken!
Mijn Hottie is Gabriel Byrne ... Serieus zet een film op waar hij in speelt en bakje ( voor het kwijl ) en je hoort me de hele avond niet... Damn wat is die vent geil ! Is er misschien ff iemand die hier kan komen dweilen ... ?