Chad Michael Murray! En ja, moet ik echt Johnny Depp nog noemen, dat is volgens mij een vanzelfsprekendheid! ;o)
voor mij: - Eddie cibrian - jensen ackles (WOW) - dominic purcell (ook WOW en weer is anders dan wentworth miller) - eduardo varestique (soms, iig wel de clip dan van JLo) - patrick flueger
Oh ja.... Josh Duhamel van Las Vegas... En natuurlijk van eigen bodem Ruben Nicolai! Maar ze vallen allebei in het niet bij mijn eigen hubby hoor!
Ik vind Simon van Nick en Simon een hottie. John Travolta in zijn jonge jaren en Johnnie Depp en Enrique Iglesias. Die mannen mogen wel eens aankomen voor een bakkie leut hoor.
OEH...ok die mag ook bij mijn lijstje. Hoe kon ik hem nou vergeten...en dat met mijn vampier obsessie... =P~
Ryan Reynolds is van Two guys, a girl and a pizza place. En ja die is inderdaad lekker, net zoals Johnny Depp, en Dinozzo natuurlijk en nog zoveel meer..
Mja en toch vond ik die dan weer minder...Waarschijnlijk niet dodelijk genoeg ofzo..weenie De hoofd van de vampieren in interview with a vampire weer wel.. En dan komen we op Antonio Banderas...maar wel met lang haar en gothic kleding Oude hottie van mij: Als ik de titel song van Lost boys hoor krijg ik nog steeds kippevel... Maar laatst zag ik die film weer en nou weet ik eigenlijk niet meer waarom..
Ik word er anders wel angstaanjagend warm van... Van Mr. Pitt dan hé... Hoewel ik hem niet altijd mooi vind. Maar in IWTF loop ik bijna te soppen op de bank