Jeetje mina wat n speurtocht naar n fatsoenlijke foto van Armand... En nog maar n onduidelijke Nu we t toch over antonio hebben...kende ik hem t eerst van The 13th warrior...en daar zit nog n lekker ding in (tja... als je me op dreef hebt...hihi) Maar goed dan dwalen we wel weer af naar lekkere dingen ipv hotties. Bedacht ik me net nog n vroegere hottie van me...kan ik nog wel af en toe wat voor hebben. Maar dan heb je t ook over n vent die lekker blijft. David bowie (en mn moeder zich maar afvragen waarom ik Labirinth maar steeds weer wilde zien )
Tja, mijn eigen vriendje is echt superhot . Maar Dominic Purcell is idd ook errug aangenaam om te zien. En Ruben Nicolai is ook een feestje voor mijn ogen. En ik heb mezelf voorgenomen niet ook nog Johnny Depp te noemen .
ga t toch vragen... Wat vinden de dames hier van: Volgens mij houden jullie meer van dat glad geschoren boy's lookje. Maar House werd ook al genoemt dus wie weet
Wilma, geen gladgeschoren venten voor mij Hij heeft wel iets hoor, vind het sowieso een supergoeie acteur Valt me ineens wel op dat ik eigenlijk van op mannen met zwart haar en een stoppelbaard haha McDreamy Hugh Jackman Johny Depp
Mijn hottie is toch echt mijn vriend en ik vind hem na bijna 5 jaar nogsteeds met de dag mooier haha.. kwijl kwijl.. Hij is het gewoon voor mij, hij is mijn vriend omdat ik hem gewoon de mooiste vind. Heb geen eens oog voor al het ander dat het rond loopt. Al helemaal niet voor die neppe wereld van acteurs. Voor alle vin diesel lovers.. wisten jullie al dat hij een flapoor heefd? Nee die zie je nooit omdat ze daar wel voor zorgen! Heel nep dus die acteurs.. in het echt is het allemaal heeeel anders..
Jean Reno vind het geen onknappe man... In elk geval stukken beter dan al die Pret Pritt's, gewaxte borstkasjes en metromannen (zo heten die toch?)
\ Ow oke het gaat sommige om de fantasie, dat was me nogniet helemaal duidelijk dan. Jullie denken aan die persoon als je vriend bovenop je ligt of hoe moet ik me dat voorstellen?