Whahahaha nou misschien doen sommige dat wel maar ik niet hoor... het is gewoon erg fijn om naar mooie mensen te kijken toch.
Nou Vin diesel is ook wel wel lekker! Zou hem best wel even aan zijn flappies willen trekken hoor Maar dat was allang bekent dat ie dat heeft.... En dat maakt hem nou juist zo schattig
Hahaha ik moest erg lachen omdat zinnetje : zou hem best wel even aan zijn flappies willen trekken hoor hahaha...
Nou... ik vind die Hollywood mensen ook maar dubieus... Foto's van die mensen zijn zo vreselijk bewerkt, en dan nog de laag make-up... ik hecht er niet heel veel waarde aan MAAR..... ik was laatst in een pub, en toen kwam er een heuse schot voorbij MET kilt, MET stobbelbaardje, MET stevige pootjes, MET lang haar, MET een Guiness EN een paar armen waar je U tegen zegt hubbahubbahubbahubba.... toen verdraaide ik mijn nek wel even Volgens mij was ie de 40 reeds gepasseerd, maar dat maakte plots even heeelemaal niet meer uit
Helemaal met jou eens die fotos en beelden zijn zo erg bewerkt. En wat betreft die gozer die je zag mannen zien er ouder zoizo toch vaak beter uit vind ik zelf. Hou nietzo vandie puber facies. haha.. dat hubabuhubaba vond ik trouwens echt komish hoe je dat beschreef hahaha.. LOL
@ blondsteenbokje: over drie dagen komt hun nieuwe dvd (live from croke park) uit! Ik heb hem al natuurlijk pre-ordered! Elk jaar komt er ook een nieuw album uit, en ik ben er dan als de kippen bij alleen dit jaar niet, vandaar de DVD! ZE zijn er ff een jaar uit ivm met famillie aangelegenheden! Shane is opnieuw papa geworden, Kian gaat trouwen...etc etc! (sorry ik ga een beetje offtopic nu... )
Ik zie hem nog nergens staan! Maar Dinand Woesthoff mag er ook wel zijn. Heerlijk mannetje,vooral als hij optreedt! (weet alleen niet hoe ik een foto hierin krijg?)
Eleni: ze hebben het bij mij een beetje verpest aangezien ze niet meer naar nederland komen en de vorige keer het concert hebben afgelast.