Hallo lieve meiden, aller eerst wil ik even duidelijk zeggen dat ik NIET stiekem hoop dat ik zwanger ben want het lijkt me onmogelijk eens kijken waar ga ik beginnen? Wij zitten inmiddels in ronde 13, deze is afgelopen maandag 20december begonnen... Normaal ben ik 4a5 dagen ongi met de 1ste 2 dagen erg veel ongipijnen en dan is het over, dit keer nergens last van gehad en nu nog (dus de 7e dag al!)ongi. Ik voel me niet ongi geen ongi pijntjes en verlies weinig/normaal bloed, gister en vandaag erg minimaal. Ik vind het erg vreemd dat ik 7 dagen al ongi ben, zonder ongi pijn MAAR sinds 2 dagen voel ik me beroerd, misselijk, moe, stemmingswisselingen, onderkant van borsten doen zeer, vreemde rare steekjes her en der in onderbuik, veel plassen, darmen overstuur veel lucht in me buik en erg winderig ohja en dizzy gevoel/hoofdpijn.... als ik dus niet beter zou weten zou ik denken dat.......... Dit is dus al ronde 13 en ik heb alle rondes nog nooit mezelf zo gevoeld... ook de dagen voor me ongi had ik wat vreemde klachtjes die me een beetje hoop hadden gegeven, maar wat dus niet zo mocht zijn. Vanaf 1ste tot 4e ongi dag is het rustig geweest en nu sinds 2 dagen voel ik me dan ineens zo. wat zouden jullie denken hoe dit ineens kan komen? Zwanger zijn lijkt me zeer kleine kans gezien ik bloedverlies heb... maar wat zou het dan kunnen zijn? waar komt het vandaan? Ben benieuwd naar julliue reactie, Liefs bezigbijtje
Ja ik weet het zelf niet, ik twijfel sinds vandaag een beetje.... maar dat vind ik onzin eerlijk gezegd want ik ben gewoon ongi geweest. Maar waar door ik me dan ineens zo voel, blijf ik vreemd vinden. Bedankt voor je reactie meid, en ik duim voor je (lees net je handtekening!) liefs