Het is niet te geloven.... Vorige week ben ik bij de dokter geweest en heb ik een doorverwijzing gekregen voor het ziekenhuis... afspraak gemaakt en kon daar 2 december terecht. Maaaaarrrr... het is niet meer nodig!!! Whoehoeeee Gister tot de ontdekking gekomen dat ik zwanger ben!! Ik ben door het dolle heen!
Ohh van super fijn dat je nu toch zwanger bent geraakt voordat je de mmm in moet! Gefeliciteerd en een fijne zwangerschap
Gefeliciteerd! Ik had hetzelfde. Haalde gister de verwijsbrief voor de gynocoloog op, omdat we het al een jaar probeerden. We hadden vorige week een bloed en spermatest gehad en zijn sperma viel iets tegen en mijn cortisol was wat hoog. Toen ik op internet ging kijken, zag ik dat dat ook wel eens bij zwangerschap voor kwam. Dus ik testen en Woehoeee!
Hoi Flower 26! Ik kan het eigenlijk nog helemaal niet geloven. Ik ging er echt vanuit dat we medische hulp nodig hadden en ineens ben ik dan toch zwanger. Heb je al klachtjes? Ik wel een beetje trekkend gevoel in mijn buik. Het liefst schreeuw ik het van de daken!
He isje! Nou ik kan het bij mezelf ook nog niet echt geloven hoor... hihi ben ook zoooooo blij! Ben wel erg onzeker, heb telkens zo'n ongesteldheid gevoel en af en toe een steek in mijn buik. Krijg eind december een echo dus ik hoooooop dat alles goed is dan! Ik heb inmiddels wel wat klachtjes maar het zijn eigenlijk klachten die ik niet had verwacht... Ik ben de laatste dagen echt ontzettend aan het boeren en heb ook erge last van winderigeid, schaam me rot! Blijf er wel lekker van genieten he!