Hai hai, Ik heb zaterdag 18 april mijn NOD, wie gaat nog meer rond die tijd aan de test???? Korte intro: ik gebruik de nuvaring en heb hem deze cyclus per ongeluk drie dagen te laat ingebracht, kwam ik later achter. Ik heb al een dochtertje en bij haar duurde het 18 maanden voor ik zwanger was onder begeleiding van een gyneacoloog. Dus ik dacht dat het wel zo'n vaart niet zou lopen en bovendien zouden we vanaf onze vakantie in juni 'ervoor gaan'. Dus geen paniek hier, maar ook geen blij gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn.... tot de symptomen begonnen op te doemen enkele dagen na wat achteraf dus wellicht een innesteling kan zijn geweest!! Zo'n vaag buikgevoel, drukkend, alsof je zenuwachtig bent zeg maar, pijn scheutjes in mijn onderbuik, gevoel alsof ik blaasontsteking heb, wat ik overigens nog nooit gehad heb hihi warrig, vol gevoel, harde buik, kan mijn buik ook niet inhouden, sinds gister misselijk gevoel, en vooral het gevoel van: JAAAA, ik ben gewoon hartstikke zwanger! Het zou natuurlijk na vorige vrij lange wachttijd, wel superleuk zijn als het nu tegen alle odds in, min of meer door de anticonceptie heen gewoon raak is!! Maar ik heb 4 dagen voor NOD nega test, 3 dagen ervoor: zelfde uitslag. Ja, ik weet het: stom natuurlijk, veel te vroeg... maaaar als je die dingen eenmaal in huis hebt is het erg moeilijk ervanaf te blijven Kortom: zaterdag NOD en dan ga ik ook testen!!! Zou het leuk vinden samen deze spannende dagen tegemoet te gaan met anderen die ook tegen die tijd gaan testen om mee te leven, dus meld je aan!
Hai meiden!!! Oooh Babs.... ik ben heel benieuwd! heeft je ongi doorgezet of toch niet en kunnen we nog duimen voor je??? ronde 16 alweer... meid, dat is balen, ik weet er alles van! Moedeloos wordt je ervan. En steeds weer die hoop elke maand en dan weer teleurstelling, niet leuk. Of ben jij er laconiek onder? Ik temperatuurde vandaag, maar aan het eind van de ochtend ipv voor het opstaan (deed ik altijd toen ik voor mijn dochter aan het klussen was) en het was lager dan gisteren, dus ik natuurlijk helemaal in de stress haha, en mijn goede voornemen morgen pas te testen direct weer vergat en linea recta naar de drogist scheurde en een dubbel verpakking soldaat maakte. zo snel ik kon weer naar huis, iedereen uitscheldend die langzaam voor mij reed hahahaa, ik moet toch ook wel lachen om mezelf, hoe erg is dit!? Anyway... ik die test gedaan...: negatief! Snik snotter... Maar het is 1 dag voor mijn NOD, dus ik hou nog wel wat hoop aangezien ik toch echt nog steeds buikpijntjes heb en me zwanger voel. heb wel gisteravond ietwat lichtroze afscheiding verloren en vandaag heel iets oudbruin. Het is dus wel spannend. Pffff, wat duren de dagen zo lang, nietwaar?? Sonah, jij telt de dagen ook af meid!!! Nog drie nachtjes slapen... ga je het volhouden??
hallo ik klets ook gezellig ff mee morgen is het ook mijn nod ik had al testen in huis liggen en kon er niet vanaf blijven en.......... positief !! ik kan het niet echt geloven,test morgen ook nog maar ff. groetjes lindsey
hallo meiden, ik heb morgen mijn NOD en ben zeeeer benieuwd of de duiveltjes wegblijven hihi. Zal even mijn symptomen neerzetten -had de hele week krampjes in mijn onderbuik, die nu stukken minder aant worden zijn voel ze alleen af en toe. - heb sinds 2 dagen zeere (soort gespannen gevoel) borsten - en heb een beetje opgezette buik die ook beetje hard aanvoeld zeg maar... dus ja het kunnen 2 dingen betekenen, of ik word ongesteld of ik ben zwanger hihi! Lekker verwarrend eigenlijk he dat ons lichaam bij beide dingen dezelfde symptomen afgeeft! Nah ja we zullen zien ow ja had gister al stiekum getest.. natuurlijk te vroeg maar ja dat ding riep me gewoon hihi die was negatief. @ lindsey: gefeliciteerd meid! @ de andere meiden! We duimen met z'n allen voor elkaar! groetjes
Hoi dames, Ik moest za 18-04 ongi worden, niet geworden dus vanochtend getest en ik kreeg een hele vage roze 2e streep ik heb een foto geplaatst. ze adviseren om over 3 dagen weer te testen kan alleen bijna niet wachten we willen het zo graag. dit zou dan ons eerste kindje worden.
Hallo! Dit forum past helemaal bij mij! Ik heb er al zoveel gelezen maar moet nu toch zelf echt me verhaal kwijt... Sinds vorige maand ben ik gestopt met de pil om het te proberen, we hebben rond de juiste tijden geklust (voorzover ik dat nu al kan zeggen natuurlijk) En nu al heb ik al zoveel symptomen! Maar ik vraag me toch af of dit niet door het ontpillen komt? Ik heb het gevoel van niet maar ik vind het zo moeilijk om te zeggen... En ik had vrijdag ongesteld moeten worden maar ben het nog niet! Ik heb wel gisterochtend getest maar er kwam eerst heel vaag een roze streep maar toch wel duidelijk negatief na drie minuten (de tijd dat je de test officieel kon aflezen)... Ik ben nog steeds niet ongesteld en heb ook niet het gevoel dat ik dit ga worden. Ook heb ik echt veel symptomen die er op kunnen wijzen dat het zo is: - begin vorige week had ik echt hele pijnlijke tepels (dit heb ik trouwens nog nooit gehad) sinds 2 dagen is dat weer over :S - ik heb al een week last van steken in me onderbuik bij vlagen een soort ongi gevoel maar net anders hahaha - sinds een paar dagen steken me borsten echt vreselijk zoals de groeipijnen van vroeger, maar ook bij vlagen - verder lijk ik wel een soort donkere kringen om me tepels heen te krijgen maar dit durf ik niet echt met zekerheid te zeggen, misschien wil ik het wel heel graag zien... - en boeren en last van me darmen terwijl ik dit normaal ook nooit heb Ik heb besloten om over 3 dagen weer te testen! maar ik vroeg me af wat jullie er verder van denken. Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes en succes allemaal Btw Setti op die test zie ik ook een vage roze streep maar ook een vage roze streep betekend vaak zwanger als ik het zo allemaal lees op internet enz.
Deze was ik nog vergeten: Ik heb ook last van een opzette buik die ik niet kan inhouden... En gefeliciteerd Lindsey! En je zegt dat je nog een keertje gaat testen heb je dat al gedaan? Doei doei
Hoi dames! Ik mag over 3 dagen testen! Maar ik voel me totaal niet zwanger dussss... Kwaaltjes? Ik kan beter opnoemen wat ik nu niet heb, maar normaal wel voor mijn ongi Ik heb ook niet sterk de drang te testen dat scheeld... en ik heb maar 1 test in huis dus ik ben zunig Aan het klussen rond mijn ei kan het iig niet liggen... zouden de zwemmertjes de verkeerde afslag hebben genomen? Liefs cyntje
hai dames, ook ik wil graag mijn verhaal kwijt. ik ben nu 6dagen overtijd en ik ben nog steeds niet ongesteld. Vrijdagavond en vanochtend een test gedaan en beide waren negatief. Ik heb de hele maand af en toe krampen in mijn onderbuik, dit begon nadat ik vorige maand ongesteld ben geweest. verder heb ik heel af en toe wat last van mijn borsten, maar geen stekend gevoel. Bij vlagen wat misselijk, maar dan vooral 's avonds. Heeft iemand dit ook meegemaakt? Wat heb je toen gedaan? Tot hoeveel weken kan je een zwangerschapstest doen? @lindsey: gefeliciteerd!! @ andere dames.....ik leef met jullie mee. zal zeer zeker duimen! succes! groetjes mollie
Hallo! Nou ondanks alle symptomen toch ongi geworden vanmorgen! ale: Maar jah het was ook wel erg snel allemaal... Pas de eerste ronde! Ik hou dit forum in de gaten en ik wens iedereen heel veel sterkte toe ik duim mee! Greets
Ik ben nu 4 dagen overtijd en 16 april kon ik testen die test was nega, 17 april nog eeen test gedaan en ook deze was nega, zijn nu paar daagjes verder en heb zaterdag zijsteek aan de rechter kant gehad, zou niet weten wat het betekend, vanmorgen had ik opeens buikkramp en zo'n leeg gevoel toen ik naar de WC was geweest kwam dr gelukkig alleeen ''ontlasting'' uit en geen ongie ( gelukkig!) Maaar wanneeer zou ik weer moeten gaan testen?! Maakt me nu best wel een btj zorgen, dit zou onze eerste kindje zijn.
Ik kon sinds gisteren al testen, maar ik had niets in huis. Ben nu op werk en kan me niet concentreren. Ik was van plan om een test te halen in mijn pauze, maar net vandaag wilde een collega graag met me mee naar de winkels, ik wilde het niet kopen waar zij bij was. Onderweg naar huis koop ik wel een test. Alleen ben ik een beetje bang om nu al te testen, mijn cyclus is al een tijdje aan het schommelen. Ik durf het eigenlijk nog niet te doen, bang voor een teleurstelling.
Ik ga vandaag de testen halen!! En morgen ga k testen. Het testen in de ochtend is het beste heb ik gehoord, klopt dat ?? groetjes
hallo ik heb ondertussen in totaal 3 testen gedaan en allemaal positief!! ik heb zelfs 1 dag voor mijn nod getest en wel grappig dat die ook al positief aangeeft. groetjes lindsey
hoi hoi meiden, Ik klets gezellig mee. Ik ga zondag ochtend nog 1 testje doen :S. Na 1 negi test van gister. Mijn verhaaltje heb ik al gedaan bij viewtopic.php?f=8&t=149176. Vandaag krijg ik me testen binnen van senitest, gelukkig kan ik het wel laten liggen tot zondag :S (zeg ik dan heel stoer he haha) Succes meiden. Liefs Bloem
Na vannacht vreselijke krampen gehad te hebben, vanochtend naar de wc en een bloedbad. k heb de huis arts gebeld en die geeft aan een miskraam gehad te hebben. Wat een K*T gevoel is dat zeg het enige wat ik kon doen is alleen maar huilen.