Hallo ladies, Ik was laatst op een site waar je een Henzo babyalbum met opgedrukte naam kon bestellen. Ik bedoel dat album met babyhandjes/voetjes in zwart/wit op de kaft. IK ben alleen de site kwijt, iemand enig idee welke site ik bedoel?
Ja en nee ken de site niet maar weet wel wat je bedoelt. Een mevrouw van een babydoos kwam ook met die aanbieding toch?Van de etosdoos geloof ik...
Yes, nu wet ik weer, is van de babydoos van Etos! Ik heb het foldertje al gevonden! Dankjulliewel dames. Deze mag op slot.
je kan m op die site bestellen die is van henzo... daar komt die van mij ook van vandaar ik de link nog wist... succes groetjes mandy
wij hebben van henzo een babyalbum met op de voor en achterkant een foto van onze eigen kleine uk! geweldig vond ik dat. komt volgens mij ook van de henzo site...
wel een beetje jammer dat als je ukkie 2 namen heeft ze er echt maar 1 plaatsen....grrr ze wilden zijn 2e naam echt niet doen....en het zijn dus echt kleine lettertjes geworden,,, voor de rest is het wel heel leuk hoor!
Als je die link van mij aanklikt krijg je ook een leuk album, en daar kan je wel 2 namen doen (volgens mij ook van henzo?) jessica