Na bijna een weekje bij komen van de schrik meld ik me nu ook hier. 13 november kwam ik er achter zwanger te zijn van nr.4, ondanks het gebruiken van de pil. Was erg moe en gespannen borsten, maar voor de rest totaal niks. Vloei zelfs gewoon nog 1,5 tot 2 dagen. Ik had er in het begin echt heel erg moeite mee in tegenstelling tot mijn vriend. Maar nu begint het allemaal in rustiger vaarwater te komen. Vanavond om 19.00 uur mag ik naar de vk voor een echo, omdat ik totaal geen idee heb hoe ver ik ben. Ik gok op 6 weken en 1 dag. Het rare is wel bedacht ik me vanacht: de jongste wrijft al weken over mijn buik en vraagt dan, mama beebie inne buik? En ik maar nee zeggen.. 😄
Herkenbaar, ik bleek onlangs onverwacht door de pil heen zwanger van nr 5. Voor mij ook een hele shock, ons gezin was immers al een tijdje compleet. Succes vanavond. p.s. een gezin met 4 kinderen ziet iedereen anders, hou ook rekening met dat niet iedereen staat te springen je te feliciteren. Je zult veel opmerkingen krijgen (niet negatief, maar mensen benoemen het altijd bij ons in de zin van 'je zult het wel durk hebben etc') Dan ben je alvast voorbereid
Gefeliciteerd! Kan me voorstellen dat het wel even een shock is als voor jouw gevoel jullie gezin al compleet was.
Nou hier ben ik dan. Volgens de echo ben ik 6 weken 3 dagen, zover ze kon zien. Nu is alleen het geval dat mijn baarmoeder naar achteren gekanteld ligt, daar door kon ze niet met zekerheid zeggen dat alles goed blijft gaan. 3 december moet ik terug.
Zover de vk kon zien niet Beetje raar allemaal. Ze had me beter door kunnen sturen naar het ziekenhuis, hebben ze veel betere apparatuur.