Whoehaaaaaa, ik kom in Vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door 40plusmama, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik loop helemaal te stuiteren:D

Ik weet het al een tijdje dat het gaat gebeuren en het interview heb ik al gehad maar ik word net gebeld door de fotograaf dat er enige spoed bij is. Ze komen donderdag met de visagiste om foto's van Luuk en mij te maken.

Ik ben gevraagd via via door iemand die mijn verhaal kende. Vriendin wilde het graag plaatsen en dus zo ging het balletje rollen.

Het verhaal gaat over de lange weg die we hebben moeten afleggen om zwanger te worden, over de miskramen en over Luuk en het verlies van Thijs*. Vooral om aandacht voor het verhaal te krijgen dat het niet altijd vanzelf gaat en hoe om te gaan met het verlies van 1 kindje van een tweeling.

Ik heb nog geen idee wanneer ze het gaan plaatsen maar ik heb het gelezen en het is erg aangrijpend. Het is heftig om het terug te lezen allemaal.....

Woow, ik ben beroemd aan het worden haha :D

Ik heb al met een verhaal in Ouders van Nu gestaan en 3x op 3FM geweest en 1x op de regionale radio (8FM).

Nee, nee, geen handtekeningen :D:p

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Haha!
    Leuk zeg, nog een bekende zp'er!
    Ik hoop dat je straks zeer trots kan zijn op de foto's en het artikel.
    Elmo

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Dees wat onwijs gaaf. Je mag er trots op zijn. Luuk en Thijs* zijn het waard om je verhaal te vertellen.

4. mamavanjesper

mamavanjesper Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.135
    0
    36
    Tukkerland
    wat super leuk zeg!:D weet je al wanneer het in het blad komt te staan??

5. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

wat goed zeg meis
    ik ga zeker het verhaal lezen meis
    fijn dat je het verhaal kan vertellen goed van je hoor
    en petje af

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Wat mooi dat je je verhaal wilt delen!

7. 40plusmama

Jaaaaaaaaaaaaa geweldig toch? En zo ook weer even aandacht voor ons mooie mannetje Thijs*.

Ik weet niet wanneer ze het gaan plaatsen maar als ik meer weet zal ik het zeker hier neerzetten.

8. Trees

Trees Niet meer actief

Wat gaaf zeg!

Het is wel heel grappig en toevallig, maar ze hadden mij ook gevraagd via mijn weblog en voordat ik antwoord had gegeven gaven ze aan dat ze al iemand hadden gevonden.

Dat ben jij dus :D. Ontzettend goed dat je dit doet en ik hou de Vriendin in de gaten!

9. 40plusmama

Het artikel is in ieder geval pittig. Ik vind het erg goed geschreven en het geeft heel duidelijk de emoties weer die er door me heen zijn gegaan.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Ben helemaal blij voor je en trots op je:)

11. 40plusmama

Ik denk dat dat dan om iets anders ging. Dit was namelijk het initiatief van de schrijfster. Ze wilde mijn verhaal zelf aankaarten bij Vriendin maar wist niet of die er open voor zouden staan.

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Heeft Denise het toevallig geschreven?

13. 40plusmama

Glimmie :)

14. 40plusmama

Ja Elmo, inderdaad. Zij kende mijn verhaal nog van, nou ja, je weet wel ;)

15. Trees

Trees Niet meer actief

Dan is het toeval of ze hebben n.a.v. jouw verhaal meerdere verhalen gezocht? Ik kreeg de vraag van iemand van de redactie dat ze op zoek waren naar vrouwen voor een inteview waarbij het zwanger worden en/of blijven niet vanzelfsprekend was.

Weet je al wanneer het in de winkels ligt?

16. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hahaa....nou, dan weet ik zeker dat het een geweldig artikel zal zijn! Ze heeft toen het verhaal van mijn moeder (moeder met een dochter die via de natuurlijke weg geen kinderen kan krijgen) geschreven en haar eigen boek natuurlijk (daar heb ik toen zelf ook aan meegewerkt).
    Ben nou helemaal nieuwsgierig!

17. 40plusmama

Nou het artikel is inderdaad erg goed Elmo dus verheug je maar vast. Hm, nou ja, ook weer niet natuurlijk maar.... Ach, je snapt het wel.

Ze schrijft goed he?

Trees, nee dat weet ik niet. Mijn herhaalde miskramen worden terloops genoemd. De nadruk ligt op het verlies van 1 kindje van een tweeling en hoe dat voelt en hoe ik ermee omga

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wow Dees!
    Wat ben jij een stoer wijf om je verhaal in Vriendin te doen!
    Als hij in de schappen ligt ga ik hem zeker kopen!

19. 40plusmama

Dank je en wat een heerlijk compliment, I love it :D

20. Trees

Trees Niet meer actief

Het zou wel puur toeval zijn. Ik vind het in ieder geval erg mooi dat jullie zoontje Thijs* op deze manier de aandacht krijgt.

Deel Deze Pagina