De urn van Thijs* is trouwens ook prachtig Dees Suus, hahaha iemand is vliefd op een klein blond jongetje
Ahhh ben ook erg benieuwd Kan iemand het niet scannen toevallig en hier neer zetten? Ben namelijk best nieuwsgierig (Als Dees dat ook wilt natuurlijk!)
Heb even globaal gelezen waar dit topic over gaat, maar ik ben nu toch ook wel heel nieuwsgierig! Ga morgenvroeg denk ook even een Vriendin halen
Hehe krijg jij ook een deel van de opbrengst? Ik ga hem zowiezo toch wel kopen denk ik (mits ik morgen naar de winkel ga en durf )
Nee, kreeg ik maar een deel want het laatste nummer van het jaar is blijkbaar het best verkochte nummer
ik haal de vriendin morgen ook ben wel nieuwsgierig.. die urn heeft mijn tante ook voor haar overleden kindje
Ja uit utr indd. ze had hele mooie dingen.wij mochten van mn tante allemaal een mening geven en kozen allemaal voor die!
Net artikel gelezen...... Heftig om het allemaal weer te lezen. Poeh, heeeeeel mooi artikel Dees! En ben weer eens zoooooooooo trots op jullie!
Is het heel raar als ik jou wil bedanken voor wat je voor Dees wil betekenen? Vind het zo onwijs lief (is nog zacht uitgedrukt) dat je dit grote geluk aan hen gunt! Dus bedankt!
Ja heftig artikel he Suus. Dank je lieffie Zo ben je weer even terug bij 2 jaar geleden. De spanning toen mijn vliezen waren gebroken en weten dat er geluk en verdriet zou zijn. Nu zit ik ook weer in tranen
Ooooh liefie, laat maar even lekker lopen die tranen....is ook allemaal heftig. Het is ook weer bijna de verjaardag van jouw 2 mannekes. Zie je ertegen op?
Ja en meer dan vorig jaar. Geen idee waarom eigenlijk want vorig jaar was de eerste verjaardag. Luuk wordt groter en zich meer bewust van Thijs*. Hij zegt zo vaak Thijs* als hij onze kamer binnen komt (Thijs* staat nu bij ons). Ook zegt hij dan kindje of beebie dus misschien toch een soort besef of contact of iets? Wij hebben nooit verteld dat Thijs* een baby was namelijk, alleen dat hij met Thijs* in mama's buik heeft gewoond. Het is ook moeilijker omdat er misschien weer een kindje mag komen waardoor het gemis wat sterker is.