Whoehaaaaaa, ik kom in Vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door 40plusmama, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Misschien ziet hij Thijs* wel'?
    Ik geloof daar namelijk wel in dat kinderen meer zien dan ons omdat zij zich nog niet bewust kunnen afsluiten ervoor..
    Mike zegt ook geregeld iets tegen iemand op zijn kamertje.
    Heb even op de site gekeken, maar kon alleen een quote zien van jou, maar vond die al heftig dus ga hem zeker kopen!

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben er zelfs bijna zeker van dat hij Thijs* ziet, al vanaf het begin

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dees, ik heb hem nog niet kunnen kopen. Maar ik zag de foto's en wilde even zeggen dat ik je een hele mooie vrouw vind! Je straalt een enorme kracht uit! en Luuk is gewoon om op te vreten!

4. 40plusmama

Dank je.

Ik ben/was best onzeker maar dat gaat steeds beter. Helemaal nu ik flink aan het lijnen ben.

Luuk is een moppie en zo heerlijk ondeugend

5. ProudMum

Nergens voor nodig!
    Je bent er al 8 kwijt zie ik, bijna op de helft!!! SUPER!!!

6. 40plusmama

Nou ik wil er zeker 40 af hebben maar rond de 20kg gaan we met de donatieprocedure starten. Kan nog wel even duren voordat dan de daadwerkelijke behandeling enzo is

7. ProudMum

Dat moet gewoon goedkomen, en Ikdus als broedkipje. Ik ga heel hard voor jullie duimen!

8. 40plusmama

9. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb hem nog niet gekocht maar de foto's die ik hier zag : Supermooi!!!
    Het geluk straalt er vanaf.
    En mag ik even zeggen dat ik ikdus stoer vind!!! Super van je!!!!

10. BellaLuna

BellaLuna Niet meer actief

Ooh ik kreeg vandaag de Vriendin thuis...! Wat een sterke vrouw ben je! En je hebt een prachtig kindje zeg! Heel veel succes!

11. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Ach lievie toch, een band tussen tweelingen is vanaf de bevruchting al zo sterk dat het me niets verbaasd dat jullie Luuk, Thijs* ziet en van hem houdt !!!

Thijs* is en blijft jullie tweede kindje, niets of niemand kan dat veranderen. En het gemis zal zeker blijven.
    Als je straks weer zwanger bent ga je natuurlijk denken dat Thijs* ook in die buik heeft gezeten daar heeft geschopt.
    Niet meer dan logisch !!

En andere dames bedankt, jullie maken me verlegen haha.

Maar als je die fotos ziet van Dees en Luuk smelt je gewoon per direct zoveel liefde zitten er in die foto's, dat ik niet anders kan en wil dan hun helpen.

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Wat een prachtig artikel Dees..!!
    Ik ben helemaal ontroerd!!

13. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @dees heb hem ook gekocht, heb er zelfs 2 gekocht!1 tje bewaar ik netjes,Wat een supermooie foto,s ( je haar zit goed hoor;))en je straalt echt je bent een trotse mama van je knulletjes, En je verhaal leefde weer helemaal mee ,en ja je zal het nu weer moeilijk hebben dikke knufff en kussss en fijn dat er zoveel mensen meeleven!!

14. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Ikdus je hoeft je niet verlegen te voelen, je verdient gewoon respect en je bent gewoon een lieverd!! fijn dat je dees en gezinnetje wil helpen. knufff

15. 40plusmama

Nou moe, zit ik weer in tranen ;)

Het is gewoon geweldig hoeveel lieve en fijne reacties ik heb gekregen en nog krijg. Thijs* wordt zo gruwelijk gemist vandaag maar zo is hij toch weer even bij ons.

16. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Ga hem morgen gelijk kopen. Ben erg benieuwd naar je verhaal,.

17. suuszwanger

suuszwanger VIP lid

24 sep 2007
    9.650
    2
    0
    Thijs* wordt idd nog steeds enorm gemist! En zeker nooit vergeten, dat kan ik in alle zekerheid zeggen!
    Je hebt 2 fantastische kanjers van zoons!

En Ikdus, ben het helemaal eens wat betreft die liefde. Dees is gevuld met 100% moederliefde, Thijs* en Luuk hadden geen lievere moeder kunnen wensen!
    En neem het compliment alsjeblieft in ontvangst, want het is fantastisch!

18. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

Pff heb hem gisteren ook gelijk gekocht. En ben helemaal ontroerd van je verhaal.

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik heb m ook gekocht. Ga m met de kerstdagen lezen. Vind eht heel moedig van je dat je je verhaal hebt gedaan!

Liefs Zora

20. 40plusmama

Lief van jullie allemaal, dank jullie! De reacties blijven komen op het artikel. Ik ben er helemaal warm van..... :)

Deel Deze Pagina