Whoehaaaaaa, ik kom in Vriendin

Discussie in 'De lounge' gestart door 40plusmama, 23 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Dees,

Heb het aan 1 stuk door gelezen met tranen in mijn ogen.

Je bent een kanjer!

2. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ik ben niet zo'n goede in complimentjes in ontvangst nemen :). Voor mij zijn dit ook complimentjes naar Luuk en Thijs* toe. Mede door hun ben ik nu degene die ik nu ben. Euh, klinkt vaag maar ik ben anders geworden door mijn mannetjes. Ik heb geleerd sterk en krachtig te zijn voor Luuk en mijn zwaktes te tonen aan Thijs*.

Ik ben gewoon trots op mijn mooie mannen en stiekem ook wel een beetje op mezelf. En dan geeft Ikdus ons ook nog eens een kans om het misschien nog een keer te ervaren. Hopenlijk dan zonder problemen, die zijn er wel genoeg geweest op dit gebied

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

Mijn man is naar de winkel en hij koopt hem NU voor mij, ik kan bijna niet wachten om te lezen!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ik lees de Vriendin eigenlijk zelden maar vanmiddag MOEST ik 'm gewoon hebben toen ik je berichtje las hiero..

Ik werd er echt helemaal emotioneel van.. Meid wat heb ik een respect voor jou. En wat een heerlijk ventje om te zien is Luuk.

Voor jou alle kracht en sterkte toegewenst. Ik vind dat je er knap mee omgaat.

Dikke knuffel voor jou

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hij was hier niet meer te koop:( Ben ook benieuwd nu.

6. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Ik heb hem ook gekocht :D

Wat een mooi stuk, kreeg er tranen van in mijn ogen :(

7. 40plusmama

Dank jullie.

Ik zal hem binnenkort wel inscannen voor degene die hem niet hebben kunnen krijgen.

8. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Thanks Dees !!! Bij mij waren de winkels al dicht, ik probeer het maandag weer opnieuw om te kijken of het open is.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik heb de Vriendin ook speciaal gekocht omdat ik er over las hier op zwangerschapspagina. Normaal koop ik dat blad eigenlijk nooit.
    Ik heb het met ontroering zitten lezen.

En wat lijkt Luuk op jou! Dat viel me gelijk op.... ;)

10. 40plusmama

Je hebt het verhaal niet helemaal goed gelezen :D, hij kan niet op mij lijken. Al moet ik zeggen dat ik het vaker hoor ;). Hij is precies zijn papa, 2 druppels water:)

11. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Owww...ik heb hem nog niet! Hier hadden ze hem nog niet toen ik in de winkels was! Morgen koopzondag dus ga hem even zoeken hoor!

12. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Wanneer ga je hem inscannen, ben zoooooooo benieuwd:)

13. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Idd wanneer ga je hem inscannen. Hier hadden ze hem ook niet meer. Ik ga zo nog eens bij het tankstation kijken, maar voor het geval ze hem daar ook niet meer hebben ;)

14. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ik heb m liggen Rach , ik kan m voor je meenemen.. das pas de 16e dan maar goed.

Mooi artikel , erg mooie fotos ook.

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Thnx Noor:):)

16. 40plusmama

Ik zal hem zo inscannen, ff de boel verbouwen (lees: scanner op laptop aansluiten :D)

17. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    ik heb hem gelezen. Heftig verhaal hoor.
    Maar wat staan er heerlijke foto's van jouw mannetje Luuk in zeg.
    Zo'n ontzettend ontroerend verhaal en wat spat de liefde voor Thijs er in alle woorden in uit zeg.

Ik heb echt heel veel respect voor je en wilde je heel veel kracht toewensen.
    Ergens heb ik het gevoel dat ik dat op de een of andere manier beter niet kan doen, want uit alles blijkt dat jij boordevol met kracht zit.
    Bij deze wilde ik je in ieder geval zeggen dat ik je een heel sterke vrouw vind. Nogmaals: Respect.

18. 40plusmama

Lief, al die reacties. Ik ben ook sterker geworden toen ik de therapie ben gaan volgen. Ik voel me nu echt goed. Natuurlijk heb ik weleens een dipje maar dat is niet meer dan normaal. Zeker met dit soort dagen en hun verjaardag in aantocht dan heb ik het weer even moeilijk.

Ik ben blij dat ik zo bewust contact heb kunnen maken met Thijs*. Ik kreeg hem altijd rustig als hij pijn leek te hebben. Ik had gewoon een hele fijne band met hem. Veel minder met Luuk toen ze nog in mijn buik zaten. Daar had ik wel veel contact mee maar anders. Luuk was er en daar zou ik daarna nog van kunnen genieten, van Thijs* niet. Vanaf het moment dat ik ze voelde bewegen (14 weken) ben ik contact gaan maken. Dat deed ik meer vanaf dat ik wist dat Thijs* het niet zou redden.

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Je hebt pagina 1 er 2 x opgezet , pagina 2 mist nu dus.

20. 40plusmama

Zo klopt het wel ;)

Deel Deze Pagina