Heb hem! Was net met Jayden bij de ha post in het ziekenhuis daar hadden ze hem Ga hem vanavond meteen lezen, nu koken en werken.
Even een aanvulling. Als hij niet meer te koop is ofzo dan wil ik hem best mailen maar niet zomaar naar iedereen. Het is wel zo netjes hem te kopen als je benieuwd bent naar het artikel
Hee gaat dat zo hard.... kon met die stomme sneeuw niet weg hier en nu heb ik pas woensdag de gelegenheid om m te gaan halen... Hopelijk is ie er nog dan.
ik ben hem vergeten mee te nemen bij me schoonmoeder grrrr en ik wil zo graag lezen!!! en de deur uit ken ook niet want mannetje is half invalid nu en de winkel is een eindtje
mamabeer, dan mail ik hem je wel . Als je hem niet kan halen of ze zijn op dan wil ik best het artikel mailen. PB me maar
ik heb hem net gelezen...wat een verhaal ik weet niet goed wat ik moet zeggen maar ik vind je een hele sterke vrouw dat je dit allemaal durft te vertellen...en nu word door dit verhaal door andere mensen ook aan Thijs gedacht...Thijs mag niet vergeten worden...
Ik kreeg al tranen in mn ogen van dat kleine stukje tekst!! Ben benieuwd naar je verhaal, heb je dan ook een pbtje gestuurd.
Dees, wat een ontroerend verhaal. Ik heb met een brok in mn keel zitten lezen. Meid wat straal jij een oerkracht uit! Jij bent voor jou beide mannetjes de beste mama die ze maar konden wensen. Ik wens jou en je gezinnetje heel veel liefde en geluk voor de toekomst!
Nou dees....hij ligt voor mn neus... ik ben erg benieuwd! De foto heb ik al gezien en die vond ik iig erg mooi! tot straks!