Ik heb jou verhaal ook gelezen, en even stil gestaan... Sommige dingen lijken zo vanzelfsprekend, pas als we zo iets meemaken/ of alleen lezen, dan pas beseffen we, hoe ook anders kan alles lopen. Een prachtig verhaal!Die "Vrienden" zou ik zeker bevaren.
He Dees, Volgens mij is er dan wat mis gegaan.. Heb m echt niet ontvangen, wat gek! Zal je een pbtje sturen..
hallo Dees, Had ook al e.e.a. van je verhaal gelezen hier op het forum, dus op naar de winkel maar geen vriendin meer te vinden helaas . Zou je hem naar mij willen mailen. Heb je een berichtje gestuurd. Dank je wel!
Hier in Doetinchem lagen nog stapels bij de AH. Ik heb het gelezen, ontzettend emotioneel. Ik wil je heel veel sterkte wensen en natuurlijk alle geluk van de wereld. Ik ben nogal een beeldendenker en de beelden die ik hier bij heb, heb ik eigenlijk liever niet en wil ik graag van mijn netvlies af. Ontzettend heftig,snap ookhelemaal dat ze zeiden tegen je man dat hij daar beter niet bij kon zijn toen Thijs* gehaald werd. Maar ontzettend veel respect voor jullie en wat een mooie foto's! Ik ga hem bewaren
Dank je voor de reacties. Ik stuur vanaf nu het artikel niet meer door. Ik krijg ongeveer 10 aanvragen per dag om het te mailen en dat vind ik niet de bedoeling. Het nummer is volgens mij nog op te vragen bij Vriendin zelf voor de mensen die het heel graag willen lezen. De aanvragen van vandaag zal ik nog doorsturen en daarna doe ik het alleen nog maar naar bekenden (vrienden, familie en mensen die ik via hier wat langer en beter ken). Sorry hiervoor maar ik vind het niet eerlijk naar Vriendin toe. Ik ben gevraagd voor het artikel en vond het een eer om mee te werken en dan zou ik zo voorkomen dat mensen betalen voor het blad. Dat voelt niet goed voor mij...... Ik hoop dat jullie dit begrijpen.
@Dees68, wat leuk zeg. Geniet van de dag en laat jullie lekker uptutten. Dat heb je verdient. En laat vooral even weten in welk nummer je komt dan ga ik die zeker kopen. Liefs Luna
hee dees ! ik vond het echt een mooi stukje .. ook mooi verwoord bedankt voor t doorsturen .. snap ookwel dat je het natuurlijk niet aan iedereen kan sturen .. ben blij dat ik het toch heb mogen lezen veel geluk toegewenst x
Mag ik vragen in welk nummer het stond? Was namelijk net bij de winkels en daar lagen ervanaf 29 dec.....dus daar stond het denk ik niet in of wel?
Ik heb het toevallig vandaag gelezen. Heel indrukwekkend verhaal Drees. Hopelijk krijgen jullie een 3e wondertje in 2010. Adriana