Nee hoor, forums lezen is niet saai. Het is gewoon verslavend, zodat je nergens anders meer aan toekomt. (Heb zelf alleen nog maar de Flair en Viva van de leesmap gelezen.. Normaal heb ik in 4 dagen al wel 4 boekjes gelezen. )
dees zal wel een supermooie foto worden, ben zeer benieuwd naar alles! ik vindt je Toppie!!!ga hem zeker ook kopen.
Bereid je maar voor op het verhaal, tis heavy stuff.... Ik wilde het aan een collega laten lezen en na 10 zinnen stopte ze, traantjes.... Ik kan het ook niet lezen zonder tranen
Krijg je zelf niet gelijk een exemplaar? Ik ga hem zeker kopen als hij er is. Ben benieuwd. Ik leg de zakdoeken klaar.
Komt ie deze week dan? Of heb ik niet goed gelezen (had heel slecht geen zin om alles terug te lezen..sorry)
Hij komt volgende week uit maar de mensen met een abonnement krijgen hem misschien eerder, kweenie. Ooh ik ben zo benieuwd want ik heb zelf nog geen idee welke foto ze gaan plaatsen en of ze mooi zijn geworden
Ik zag mijn verhaal niet in de vooraankondiging net dus heb de schrijfster een mail gestuurd. Het kan zijn dat het een nummer later wordt geplaatst (al ging ze daar niet vanuit) omdat de fotografe zo laat was met de afspraak. Maar we gaan er voorlopig nog vanuit dat het nr. 50 zal zijn
Spannennnnnd! Ik weet eigenlijk nu al dat ik het niet droog ga houden bij jullie verhaal! Was altijd al emotioneel...maar nu ik zelf mama ben met zulke dingen helemaal! Ook bijv. bij het verhaal in de "Mama" van deze maand...van die mama met dat overleden zoontje... Enne...ben wel benieuwd naar "het gezicht van Dees" Hahaha!
De schrijfster kan ook geen duidelijkheid geven maar nr. 50 staat wel in de planning. Zij krijgt het niet te horen als ze het verschuiven naar een ander nummer. Dus eerst in het blad kijken voordat je hem koopt anders is het zonde. Misschien kan 1 van de abonnees het hier melden als ze nummer 50 binnen hebben?
Over het overlijden van 1 van de kindjes van mijn tweeling. Het artikel is 4 pagina's als het goed is incl. de foto's