En deze dus Bekijk bijlage 38548 Die vind ik zelf minder. Ik ben nu al minder opgeblazen gelukkig. Ik heb in ieder geval een foto van voor het dieet Die met Thijs* zijn urn daar zijn er meer van gemaakt dus kweenie welke ze heeft gedaan
Ja deze staat aan het einde van het verhaal.. Op de foto van de urn van Thijs* zie je ook nog 2 glazen kannetjes naast staan.. Kan niet precies zien wat dat is maar volgens mij staat daar ook hun naam op geschreven.. En een kleine foto van 2 knuffels van de zijkant genomen..
Oke, dan heeft ze geknipt in de foto. Die kannetjes is een glazen bol met 2 luchtbellen erin en een glazen appeltje die ergens hier in het topic ook staat (foto)
Ja deze foto is dat.. Daar heeft ze dan ook in geknipt en ingezoomd.. Ziet erg mooi uit.. Ben je niet ontzettend zenuwachtig hoe het verhaal is geworden??
Oh dan ga ik hem straks halen Is hij pas morgen bij jullie verkrijgbaar..? Anders wil ik er ook 1 opsturen naar je hoor!!als je nog een paar dagen moet wachten.
Dees, je fotos zijn prachtig Word er intens gelukkig van !!!!!!!!!! Morgen ga ik ook de vriendin halen, of ik moet nog in coma zijn met mn ogen open zoals nu