Ja dank je zal ik zeker doen.. Ik zie dat jij ook 3 weken en 6 dagen zwanger bent.. Jij ook gefeliciteerd..! 2 dagen langer zwanger dan mij haha
Hoi Mariss! Ja ik heb gisterenavond positief getest! zit dus ook nog in de ongeloof fase! Hihi Heeeeeel wazig! We zijn ook afgelopen maand in het ziekenhuis geweest voor allerlei onderzoeken.. en dat was allemaal goed... en dat blijkt! Liefs Karin
Jaa ik kan het ook nog niet geloven, heb de test naast me liggen, kijk er telkens naar.. haha Liefs Mariska
Hey Mariss, En geloof je het al een beetje? Ik heb gisterenavond een digitale test gedaan van CB: Zwanger! en vanmorgen nog een (met +) En een vette plus te zien! Dus nu geloof ik het wel hihi! (die testen hebben me een fortuin gekost!) Geniet er lekker van! LIefs Karin
Gefeliciteerd allemaal! Spannend he, het is nog steeds een onwerkelijk idee dat er een kleine baby in mijn buik groeit... Alhoewel de pijntjes me er vaak genoeg aan doen herinneren hoor...
Hoi Hihi, Nou ik heb dus werkelijk nergens last van! Ik ben moe (maar dat heb ik altijd ) en ik kon deze week slecht in slaap komen dus ik denk dat het daar van komt. Verder niet misselijk helemaal niks! (hopen dat dat zo blijft!) Hopelijk heb jij snel geen last meer van pijntjes! Geniet er lekker van! Liefs Karin
hee! Ja ik begin het nou te geloven..Heb vanochtend nog 2 verschillende testen gedaan..en ook allebei positief. Haha ik heb de testen in de aanbieding gekocht.. Ja ik ga er zeker van genieten jij ook he..! Liefs Marisss
Hoi Karin, Dank je wel. Ik hoop dat het zo blijft gaan bij jou. Best vervelend hoor, bij vlagen pijn en misselijk... Groetjes Hihi