Kan t zelf nog niet geloven, vorige maand vroege miskraam en nu vandaag 4 dagen voor NOD weer een positieve zwangerschapstest in handen van het Kruidvat. Mn man weet het nog niet eens, die ga ik het straks vertellen. Durf het alleen nog niet zo goed te beseffen omdat de vorige maand ook de test van positief steeds meer negatief werd en uiteindelijk eindigde in een vroege miskraam. Als het streepje over 2 dagen donkerder is heb ik goede hoop! Deze test is ook vanmiddag uitgevoerd met middagurine, heel weinig en zelfs nog 4 dagen voor NOD! Maar goed, t 2e streepje staat er wel
gefeliciteerd! Hopen dat het goed gaat! Ik ken helaas het gevoel, maar je kunt maar beter proberen het positief tegemoet te gaan, je kunt het toch niet voorspellen! Succes!
Hier dezelfde ervaring als loesje, maar probeer het inderdaad positief te zien. Spannend is het wel he Ik heb hier nu inmiddels drie positieve testen liggen, waarvan één clearblue...echt een aanrader! Als er echt zwanger in beeld staat geeft het (mij in iedergeval)toch net iets meer zekerheid...misschien ook iets voor jou? Veel plezier met het vertellen aan je mannetje!
Vandaag met Clear Blue getest en wederom positief! Ik zie echt een kruisje staan. ben steeds blijer. Zondag als ie nog beter zichtbaar is ga ik echt genieten e geloof ik erin.