ik mag me hier ook melden

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door mandy2012, 22 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo zwangere dames .
    iedereen die zwanger is van harte met jullie zwangerschap .

ik ben ook in verwachting . het is allemaal nog een beetje spanent en ook een beetje eng . ik ben in november bevalen van een dood geboren meisje esmee . veel elende gehad in de zwangerschap :( veel bloedingen en de heele zwangerschap laat ik het grof zegen was zwaar kut . op 23 weeken ging het dan toch echt goed mis . ze moesten beslisen voor mijn leven want ik was echt dood aan het bloeden . en toen begon ook nog mijn placenta te schruuren . ons meisje zou altijd in ons midden blijfen zou ook altijd van dr blijfen houden . we waren op het punt om te zegen het leven gaat door en we willen toch wel een kindje er bij . en ja hoor ronde 1 was gelijk raak :). ik ben nu heel blij maar ook best wel een beetje bang want ik weet dat het niet altijd roze guur en maneschijn is . we duimen op een goeie zwangerschap .

2. Amona

Amona Fanatiek lid

23 okt 2011
    3.011
    326
    83
    Wat bijzonder dat jullie het weer aandurven.
    Ik wens je een voorspoedige zwangerschap!
    Dat de onzekere periode maar erg snel voorbij mag gaan...

Sterkte en ook gefeliciteerd natuurlijk! :)

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Oh lieverd, Wat erg. Ben stil van je verhaal. Esmee zal altijd in jullie hart voortleven. Pff, een onbezorgde zwangerschap zal het dan vast ook nu niet zijn. Ik hoop wel dat je nu een prachtig gezond kindje over 9 maanden in je armen mag houden. Knuf van mij

4. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    dankje wel meid ja tis heel moeilijk gevoel nu even maar probeer hoe moeilijk het ook is er echt wel van te genieten . esmee is altijd bij ons op de vlinder afdeling hier op de forem kun je mijn verhaal wel leesen en ook zijn er fotos van haar bij ze is bizonder en altijd in mijn hard .

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!
    Ik snap dat je bang en onzeker bent!
    Probeer er van te genieten!

6. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Gefelicicteerd,
    Ik wens je een geweldige zwangerschap !

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Meis, ik heb net je verhaal gelezen met tranen in mijn ogen. En ook daar even gereageerd! Esmee zal vast waken over haar kleine broertje of zusje. Ik hoop zo van harte voor jullie dat het deze keer wel goed mag gaan. Liefs

8. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    He Mandy!!!

Van harte proficiat met je zwangerschap, wat fijn voor je meis.
    Heb pas je verhaal nog zitten lezen, dus vind het echt heel fijn voor je dat je weer een nieuw wondertje in je buik hebt.
    Snap dat het moeilijk voor je is om helemaal zorgenloos in deze nieuwe zwangerschap te zitten, maar probeer er rustig aan van te genieten.
    Teveel stressen is ook niet goed voor je kindje.
    Hoe ver ben je nu? en heb je binnenkort een echo?
    Dikke knuffel van mij...

9. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik probeer er echt van te genieten en hoop ook zonder problemen zwanger te zijn genoeg elende gehad pfff . ik weet het niet pruzies heel pril hoor den 5 weekjes nu . morgen de gyn bellen en dan ook zo snel mogenlijk een echo plennen ;) oke fijn meid hoop dat je ook een mooi plaatje krijgt van je wondertje in je buik .

10. Lynn1302

Lynn1302 Actief lid

28 dec 2011
    267
    1
    16
    hey mandy, hier ook een troste mama van een engeltje, geboren in december met 23 weken. ik had afgelopen vrijdag een positieve test in handen. begrijp hè angst erg goed, same here! maar we moeten positief blijven denken!! van harte gefeliciteerd ook natuurlijk en hopen dat onze engeltjes over hun broertje of zusje waken!! xx

11. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey hey
    ja we gaan het zamen aan het is echt wel even moeilijk . weet jij al waneer jij je eerste echo heb ik pas op 24 mei pffff duurt nog best lang dan ben ik 9 weken en een paar dagen erde deden ze het niet ik hoop zo dat het er dan goed uit ziet in ieder geval geen bloed vleken en de plachenta mooi boven groeit we gaan zamen duimen dat we straks een wolk van een baby hebben en zeker zouden de kindjes hier boven trots zijn op hun broetje of zusje en zou er ook altijd over waaken jij heel veel sterkte met je zwangerschap . en we houden mekaar op de hoogte . als je wil mag je me ook prive mailen hoor

12. Gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop dat alles goed blijft gaan.

Deel Deze Pagina