Totaal onverwacht en verrast zijn we vandaag IK BEN 3W2D ZWANGER !!!! De zwangerschap was totaal niet verwacht en gepland maar we zijn dolblij .... Als alles goed gaat hopen we ons vierde wondertje begin januari in onze armen te houden ..... X Dorien
Heyy lieve mensen, Allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap zelf heb ik natuurlijk ook hardstikke goed nieuws want heb me afgelopen woensdag (18 april) positief getest, was ook totaal onverwachts maar me vriend en ik zijn super trots op dit kleine wondertje.. Spannend allemaal! Liefs en allemaal een dikke kus.
wow! en 3w en 2 dagen heb je dan al positief getest? 5 dagen voor nod? Dat komt echt zelden voor! Volgens mij is innesteling net geweest dan toch...
We hadden de wens voor een 4de al langer , we wouden nog even wachten maar de kleine is zo welkom .... Bedankt voor de felicitaties X Dorien
Goedemorgen allemaal op deze lekkere 'luie' zondag , echt heerlijk om zwanger te zijn maar toch nog beetje wennen met wat mag ik eten/ drinken en wat niet pff is soms best nog wel lastig omdat ik echt super veel dingen heerlijk vind maar dat mag ik helaas nu niet meer hebben, maar gelukkig krijg ik er iets super moois voor terug dus even doorbijten! morgen de VK bellen, hmm spannend want wil graag snel een afspraak maken en ben erg benieuwd als je al een hartje kan horen kloppen want wil natuurlijk het ene na het andere goeie nieuws horen hihi, wat jullie natuurlijk ook allemaal willen en ik het jullie allemaal van harte wens hoop dat er straks nog veel meer goeie berichten van jullie hier onder komen te staan zodat jullie allemaal gelukkig zijn met een klein wondertje! liefs xx