Orginele manier om ouders te vertellen.

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door suze1977, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wie weet een orginele manier op te vertellen dat je zwanger bent?

2. flower26

flower26 Lid

23 nov 2009
    17
    0
    0
    NULL
    NULL
    Afgelopen vrijdag heb ik het aan mijn zus verteld. Ik had beschuit met muisjes meegenomen. Dus toen zij het folie van het bordje erafhaalde verscheen er een enooooooorme glimlach op ons en haar gezicht! hihi mooi moment.

3. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wij hadden een rompertje en truitje met daarop: Ik ben fan van opa en oma!

Verder kun je ee fotolijstje geven met daarin dit gedicht

je kunt me nog niet horen,
    je kunt me nog niet zien,
    rond ..... word ik geboren,
    mag mijn foto in dit lijstje dan misschien?.

Stapeltje foto's laten zien van bv een vakantie ofzo? en er dan een foto van de test tussen doen:D

Als je al een ouder kindje hebt is het leuk om die dan een t-shirt aan te laten doen met Ik wordt grote broer/zus

Boekje geven van opa en oma pluis, dan is het ook wel duidelijk;)

Ze uitnodigen en dan een taart op tafel zetten met een baby erop. Of gebakjes met rose en blauwe muisjes.

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik heb witte sokjes gekocht, op 1 heb ik pake (opa) en op de andere beppe (oma) geborduurd. Deze komen op de voorkant van een kaartje waarop komt te staan dat wij heit (papa) en mem (mama) worden en de uitgerekende datum en als ik het zolang vol hou de 1e echofoto! :D

5. Dolfijntje74

Dolfijntje74 Actief lid

26 mrt 2009
    216
    0
    0
    Ik heb al heel lang het idee, om een koffertje te maken met spulletjes erin en dan erop Eerste Hulp Bij Oppassen!

Of een boekje voor opa en oma!

een pak luiers inpakken.

HAHAHA kan zo nog wel een paar dingen verzinnen.

Een diner maken met thema baby, babymais enzo, of allemaal hele kleine porties en als toetje beschuit met muisjes!

6. Ukkepuk79

Ukkepuk79 Lid

1 aug 2009
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi!
    Wij hebben voor de opa's en oma's een rol beschuit ingepakt met daaraan een kaartje; 'komen jullie rond ... (uitgerekende datum) beschuit met muisjes eten?'
    Succes met het vinden van een originele manier om het te vertellen! Altijd een leuk moment.
    Groetjes!

7. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie leuke reacties!! Er zitten een hoop leuke ideeen tussen!!!

8. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    ik heb de foto lijstjes al klaar liggen met een mooi gedicht :D

9. suze1977

suze1977 Actief lid

12 nov 2009
    195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk voor je!!!
    Gefeliciteerd dolfijntje!!
    Ik zie dat je een lange cyclus had van 41 dagen en toch zo snel zwanger!! Er is nog hoop voor mij!!
    Op welke dag had jij een positieve Ovu test??

10. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Wat een leuke ideeën allemaal zeg! Wij hadden het niet zo origineel gedaan maar het bleef geweldig mooi moment hoor! Vooral omdat ze helemaal niet wisten dat we ermee bezig waren (1 jaar getrouwd, 1e maand na stoppen met de pil was het raak).

Wij hadden slabbetjes gekocht met I love Oma en I love Opa (bij de Prenatal), ingepakt en gezegd dat we nog leuk kadootje voor ze hadden van ons weekendje weg Brabant.
    Hahaha, die blik op hun gezicht was echt goud waard. En toen de tranen natuurlijk (dus ik ook :p)

Ik heb het trouwens aan mijn man verteld op de dag dat we 1 jaar getrouwd waren, dat was ook wel heeeeeeel mooi en bijzonder moment!! Was wel lastig om 1,5 dag m'n mond te houden :$

Heeeeeeeeel veeel plezier met vertellen!!

11. MoederK

MoederK Fanatiek lid

19 jan 2009
    1.833
    46
    48
    Ik had voor mijn ouders zo'n spreuken/wijsheden boekjes gekocht.

- Voor de liefste opa
    - Voor de liefste oma

Ook gegeven onder het mom van dat we ze nog moesten bedanken voor iets

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    ook een leuke, wilde ik zelf doen maar kwam er niet van..

Moorkoppen meenemen als je op de koffie gaat en er via de onderkant speentjes in verstoppen! :D

Als ze t dan opeten komen ze ineens wel iets heeeeel vreemds tegen :)

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Geweldig allemaal! Ik blijf hier even meelezen en hoop dat ik dit ook over niet al te lange tijd in uitvoering kan brengen!!

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    gefeliciteerd!:)

15. dolfijntje25

dolfijntje25 Actief lid

28 aug 2009
    180
    0
    0
    NULL
    arnhem
    @suze. nou die heb ik niet gedaan.. wij waren al 2 maanden om de dag aan het klussen haha want wist ook totaal niet wanneer mijn ei was en vond het een beetje zonde geld om zoveel testen te doen..:)

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

mss niet heel origineel, maar ik kijk er zo naar uit! Met 1e kerstdag zijn we bij mijn ouders. Dan pak ik een truitje in met Stoer, Grote Broer!! voor onder de boom met de naam van mijn zoontje er op. En als hij het dan uitpakt....! Duidelijk genoeg lijkt ons! En dan de volgende dag bij mijn schoonouders weer onder de boom leggen.... hihihi kan niet wachten!!

Deel Deze Pagina