wat doen? tandarts morgen.

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Amfy, 24 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik zit evenmet een probleempje.morgen moet ik naar de tandarts en dan zal ik ongeveer 2 uurtjes weg zijn tandarts zit 30 min verderop. nu komt altijd rond die tijd dat ik bij de tandarts.dus nu kan ik hem mee nemen naar de tand arts of een voeding kolven en dan papa laten voeden. dit heb ik nog nooit gedaan dus ik weet niet goed wat te doen nu. wat zouden jullie doen?

liefs

2. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ik had een keer hetzelfde probleem en nam Justin en mijn moeder mee.
    Tijdens mijn behandeling lag Justin gewoon op mijn buik..........buik op buik.

Wat je zou kunnen doen is de kleine meenemen en in de wachtkamer vol laten drinken.

Mischien kan papa mee naar de tandarts en daarna even met hem wandelen?

Althans zo zou ik het doen denk ik..........

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik zou mijn kindje meenemen.

Als je nog nooit een flesje hebt gegeven lijkt mij dit niet echt het moment omdat te proberen. Heb je trouwens wel al eens eerder gekolfd ? De eerste keer/keren kan de opbrengst ook nog wel eens tegenvallen.

4. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Ik zou wat Nathalie ook zegt, meenemen , vlak voor die tijd voeden.

5. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Idd meenemen en daar voeden.

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik zat ook met hetzelfde en ik heb Kyra gewoon meegenomen en haar in de wachtkamer aangelegd zodat ze zeker niet tijdens de controle zou komen voor een voeding.

Nu weet ik natuurlijk niet hoe dat bij jouw tandarts zit maar bij de wachtruimtes die ik tot nu toe heb gezien is het vrij gemakkelijk om discreet te voeden.

7. Lara1978

Lara1978 Bekend lid

14 nov 2007
    614
    0
    0
    Ik zou jouw kleine ook meenemen en vragen of papa ook meegaat zodat hij op de kleine kan letten als jij in de stoel ligt ;)

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

nou ik heb fynn mee genomen het ging goed gelukkig. stom eigenlijk dit zijn echt dingen waar je niet echt aan denkt.

Deel Deze Pagina