Zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Mel01, 23 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel01

Mel01 Lid

23 dec 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Vandaag vertelde de dokter mij dat ik zwanger ben. En dat ik midden jan. moest bellen om een afspraak bij de verloskundige te maken want dan zou ik volgens de dokter 6 weken zwanger zijn. Maar als ik via internet bereken en vanuit ga van mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie zit ik al in de 6de week :( Nu weet ik niet meer wat ik moet denken. Kan iemand mij misschien wijzer maken, want zelf kom ik er niet uit:(

2. Elske91

Elske91 Bekend lid

6 okt 2014
    557
    0
    0
    Verzorgende-IG
    Harlingen
    Afspraak met de verloskundige maken en die afspraak afwachten wat daar uit komt ;)

3. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    weet je wanneer je eisprong was? als ik naar mijn menstruatie moet kijken was ik namelijk ook 2 weken verder,maar mijn ei was ehm nog wat aan het slapen haha

4. Mel01

Mel01 Lid

23 dec 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan ik nu al een afspraak maken bij de verloskundige? Wachten is zo moelijk :p En heb ik daarvoor een verwijsbrief nodig of kan ik gelijk bellen met de verloskundige?

5. Mel01

Mel01 Lid

23 dec 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dus ook niet wanneer mijn eisprong was :) Vandaar dat ik nu niet weer hoever ik ben pfff :)

6. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    rond de 10e week mag je meestal naar de verloskundige en dan kijken ze met een echo hoever je bent :)

7. Mel01

Mel01 Lid

23 dec 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo laaattt:$ kan het niet eerder:D

8. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat!!! Ik heb mijn eerste echo met 8 weken gehad hoor, dat is hier normaal dus is niet overal pas rond de 10 weken ;)

9. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Gefeliciteerd! Dat is een beetje frustrerend als je niet weet hoe ver je bent...

Bij ons in de buurt zit een echocentrum waar je ook echo's kunt laten maken... Kost wat... (Paar tientjes) Maar dan weet je ook, eerder dan je afspraak bij de verloskundige, wat... Ik zelf heb t geduld van een garnaal dus heb alvast een echo in laten plannen zodat ik niet 2 weken extra in spanning hoef te blijven of het hartje klopt en alles goed is...
    Misschien ook wat voor jou?

10. knor1981

knor1981 Fanatiek lid

19 nov 2014
    1.640
    261
    83
    Gefeliciteerd! Gewoon bellen om een afspraak te maken, is hier ook pas met tien weken. Wij hebben in het ziekenhuis bij de gyn wel al twee echo's gehad gelukkig want vond wachten tot 10 weken ook wel erg lang.

11. Mel01

Mel01 Lid

23 dec 2014
    27
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel Drieka :) ik heb een beetje op internet gekeken is inderdaad zo. Overal staat rond de 10 weken.

waiting4amber dankje :) Jaa is echt iets voor mij, want wachten duurt altijd zooo lang. Mag ik vragen in welke provincie jij woont, ik heb een beetje op internet gezocht maar niks kunnen vinden bij ons in de buurt.

Dankjewel knor1981 :) Op de site van de verloskundige bij mij in de buurt staat ook rond de 10de week :( Jij bent ook nog niet zo ver hoe hebben ze bij jou een echo gemaakt in het ziekenhuis?

Deel Deze Pagina