wij hebben er 2 jaar over moeten doen om zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik heb pcos. Nu ben ik niet meer aan de pil geweest laatste maanden omdat ik steeds doorbraakbloedingen van kreeg. Beetje naïef maar ik had niet verwacht uur mezelf zwanger te raken. Ik heb laatste jaar een erg laag libido dus dit was alles behalve gepland ( natuurlijk wel erg gewenst) Het was even schrikken toen ik vanmiddag een duidelijke knaller zag. Ik deed de test alleen ter bevestiging dat ik niet zwanger zou zijn. Geluk,schrik,blijdschap en angst tegelijk! Wat spannend weer zeg,zeer pijnlijke borsten maar nog niet misselijk Wat een onzekerheid weer
Gefeliciteerd deed je elke maand een test? Hier kwam het ook heel onverwachts...heb ook pcos, vorige maand miskr gekregen en ik zou weer gaan beginnen met hormonen spuiten. Ik deed ook een test omdat het moest. Ook met het idee van het zal wel niet....ook omdat we het maar 1 a2 x hadden gedaan afgelopen maand......maar toch Raak. Maarja wel een leuke verrassing he.
Ik deed idd vaker een test omdat ik vrij onregelmatig ongesteld was. Wou er dan gewoon zeker van zijn dat ik niet zwanger was en dat ik op m'n menstruatie kon wachten. Tot mijn grote verbazing verschenen er binnen enkele seconden al 2 streepjes. Clear blue geeft aan 3+ dinsdag dus gelijk de gynaecologie bellen.